توسعه و تعمیق فرهنگ غنی قرآن زمینه ساز انس بیشتر دانش آموزان با قرآن کریم

مدیر آموزش و پرورش املش گفت: توسعه و تعمیق فرهنگ غنی قرآن، زمینه ساز انس بیشتر دانش آموزان با قرآن کریم و مصونیت بخشی در برابر تهاجم فرهنگی غرب است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت ، احمد پور مدیر آموزش و پرورش شهرستان املش به مناسبت هفته قرآن، عترت و نماز در مدارس سراسر کشور، گفت: توسعه و تعمیق فرهنگ غنی قرآن، عترت و نماز زمینه ساز انس بیشتر دانش آموزان و فرهنگیان با سرچشمه زلال معارف غنی قرآن کریم، اهل بیت (ع) و مصونیت بخشی جوانان و نوجوانان در برابر تهاجم فرهنگی غرب است.

او بابیان اینکه، ۲۳ تا ۲۹ آذر به عنوان هفته قرآن، عترت و نماز در مدارس سراسر کشور نامگذاری شده است، افزود: هر سال در این هفته با برگزاری مسابقات قرآنی حال هوای خاصی در مدارس شهرستان املش حاکم می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان املش هدف از گرامی داشت این هفته را جریان سازی قرآنی در سطوح مختلف آموزش و پرورش به ویژه در سطح مدارس املش بیان کرد و گفت: در این هفته ماحصل برنامه‌های قرآنی آموزش و پرورش به معرض نمایش گذاشته می‌شود و ما باید کاری کنیم که فعالیت‌های فرهنگی و هنری و اجتماعی مان نیز رنگ و بوی قرآنی بگیرد.

احمد پور با بیان اینکه، رجوع به قرآن، درس و راه زندگی را می‌آموزد و هرکس آموخته‌ها را به کار گیرد در دنیا و آخرت سعادتمند خواهد شد، تصریح کرد: در اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی نباید فقط محدود به این هفته باشد بلکه در روز‌های دیگر نیز شاهد اجرای چنین برنامه‌های باشیم.

 

انتهای پیام / ق 

برچسب ها: قرآن ، آموزش و پرورش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.