پاداش میلیاردی در قبوض مشترکان برق استان سمنان اعمال شد

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: با توجه به اینکه تابستان امسال با موفقیت از پیک‌بار مصرف در استان گذر کردیم ۲۱ میلیارد ریال پاداش در قبوض مشترکان برق اعمال شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید محمد موسوی زاده مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان بابیان اینکه بالغ‌بر ۲۱ میلیارد ریال پاداش همکاری در قبوض برق مصرفی مشترکان اعمال‌شده است، گفت: این طرح شامل مشترکانی است که در طرح پاسخگوئی بار با این شرکت همکاری‌های لازم را داشتند.

او بابیان اینکه ۳۵ ایستگاه سی ان جی در برنامه‌های کاهش پیک‌بار تابستان ۹۸ مشارکت کردند، افزود: میزان همکاری و کاهش بار سی ان جی‌ها دو مگاوات بوده است که انتظار می‌رود همین رویه تا پایان سال ادامه داشته باشد.

موسوی زاده با اشاره به اینکه طرح بهره‌گیری از مولّدهای اضطراری از جمله برنامه‌های اجرائی کاهش پیک‌بار است، در ادامه تصریح کرد: طی تابستان سال جاری، ۴۵ مولّد اضطراری توسط بخش‌های مختلف و در ساعات اوج مصرف وارد مدار شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان بابیان اینکه بررسی رویکرد‌های مدیریت مصرف برق می‌تواند برای سال آینده نیز منجر به بهبود عملکرد‌ها شود، بیان کرد: با توجه به سهمیه اختصاص‌یافته پیک‌بار استان، در بخش‌های صنعت، کشاورزی، تجاری و اداری تفاهم‌نامه‌های لازم برای همکاری منعقد و اجرائی شده است.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار