تلاش برای جذب ۲۳ هزار حامی ایتام در البرز

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام (ره) البرز گفت: تمامی دفاتر و مراکز نیکوکاری این نهاد با استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای جذب ۲۳ هزار حامی ایتام تحت حمایت کمیته امداد در البرز بسیج شده‌اند.

رضا لشینی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام (ره) استان البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با اشاره به همکاری حدود ۲۶ هزار حامی البرزی با این نهاد گفت: امیدواریم با تلاش جهادی و شبکه‌سازی منسجم صورت گرفته در دفاتر امداد و مراکز نیکوکاری با جذب ۲۳ هزار حامی جدید طی سه‌ماهه پایان سال ۹۸ تعداد حامیان البرزی که حمایت از بر عهده‌ دارند به مرز ۵۰ هزار نفر برسد.

او بابیان این که در طرح اکرام ایتام و محسنین حامیان با شماره کارت‌بانکی و شناسه اختصاصی وجوه اهدایی خود را به‌صورت مستقیم به‌حساب فرزندان معنوی خود واریز می‌کنند افزود: در این طرح حامیان می‌توانند با واریز ماهانه حداقل ده هزار تومان حامی یک یا چند یتیم و فرزند محسنین بشوند.

لشینی با تأکید بر این که هم‌اکنون عمده نیاز فرزندان محسنین را مسکن، جهیزیه و امور تحصیلی تشکیل می‌دهد، گفت: ایتام و فرزندان محسنین در اثر حمایت‌های حامیان نیکوکار توانسته‌اند به مدارج مهم علمی، ورزشی، فرهنگی و هنری دست پیدا کنند و بحمدالله نمونه‌های متعددی از این عزیزان در زمینه‌های رتبه‌های برتر کنکور سراسری، قهرمانی رشته‌های ورزشی کاراته، ژیمناستیک، فوتبال آمریکایی، کارگردانی تلویزیون، شعر، تألیف کتاب و رمّان نویسی و حفظ قرآن به موفقیت رسیده‌اند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام (ره) استان البرز افزود: استمرار توفیقات این نهاد در به ثمر رساندن برنامه‌های فقرزدایی درگرو همیاری و مشارکت مردم نیکوکار است.

انتهای پیام/خ.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.