۹ مورد شکایت درباره وجود قرص در کیک در بوشهر گزارش شد

دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: ۹ مورد شکایت درباره وجود قرص در کیک به ما اعلام شده است که در بررسی از فروشگاه‌ها،مورد دیگری پیدا نشد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، گفت: پس از انتشار خبر‌هایی درباره وجود قرص در کیک‌های بسته بندی شده در برخی نقاط کشور، ما نیز گشت‌هایی را برای بررسی این موضوع در استان راه اندازی کردیم.

عبدالمحمد خواجه ئیان افزود: با توجه به اینکه برای اطمینان از وجود قرص باید کیک‌های بسته بندی شده باز شوند، بازرسی‌ها را طوری انجام می‌دهیم که فروشندگان دچار خسارت نشوند.

او ادامه داد: در روز‌های گذشته مردم ۹ مورد شکایت درباره وجود قرص در کیک را به ما اعلام کرده‌اند که بازرس همراه آنان به فروشگاه مورد نظر رفته و بقیه مواد را بررسی کرده اما مورد دیگری در فروشگاه دیده نشد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تاکید کرد: تا کنون موردی از مصرف یا مسمویت با خوردن کیک‌های آلوده به قرص در استان نداشته‌ایم.

خواجه ئیان گفت: سلامتی مردم برای ما مهم است و گشت‌ها را به طور مستمر ادامه می‌دهیم، از مردم نیز می‌خواهیم زمانی که مواد خوراکی خریداری می‌کنند اول درونش را خوب ببینند بعد مصرف کنند و اگر مورد مشکوکی دیدند به واحد‌های بهداشتی یا شماره تلفن ۱۹۰ اطلاع دهند تا پیگیری شود.

او بیان کرد: چنان که وزارت بهداشت اعلام کرده بر اساس بررسی صورت گرفته قرص‌ها در فرایند تولید وارد کیک نشده‌اند و پس از تولید در بسته کیک قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.