بسته اخبار حوادث ۲۳ آذر ماه ۹۸؛

تصادف خونین در محور سراوان / قتل مرد جوان با ضربه سنگ!

مهم‌ترین حوادث امروزشنبه ۲۳ آذر ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

تصادف خونین در محور سراوان /۹نفر مجروح شدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مهمترین حوادث امروز شنبه ۲۳ آذر ماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

تصادف خونین در محور سراوان /۹نفر مجروح شدند

راشدی مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی زاهدان گفت: ساعتی پیش بر اثر برخورد پراید و پژو محور سراوان به جالق ۹ نفر مجروح شدند.

مجروحین با سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان رازی سراوان منتقل شدند.

کشف بیش از ۳۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق

فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان  از کشف بیش از ۳۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در هفته گذشته خبر داد.

سردار"محمد قنبری گفت: در حال حاضر پلیس استان سیستان و بلوچستان طرح توقیف تانکر‌های سوخت کش خارج از چرخه توزیع، توقیف اتوبوس‌های مسافربری دارای باک اضافی و شناسایی و انهدام دپو‌های سوخت را در دستور کار قرار داده و در این خصوص گشت‌های ویژه‌ای را در نقاط مختلف استان فعال کرده است.

سردار قنبری بیان داشت: در این راستا طی هفته گذشته ضمن انهدام ۲ باند قاچاق و شناسایی ۶ دپوی سوخت، ۱۱ باک اضافه کشف و ۱۲ دستگاه تریلی حمل سوخت توقیف شد.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: این مقدار سوخت قاچاق کشف شده شامل ۱۶۷ هزار و ۸۳۵ لیتر گازوئیل، ۷۷ هزار لیتر هیدروکربن، ۶۱ هزار و ۲۳۰ لیتر نفت سفید، یک هزار و ۱۴۰ لیتر بنزین، ۲۴ هزار لیتر قیر و ۱۱ هزار ۴۱۵ لیترسایر مشتقات نفتی می‌باشد.

او با اشاره به اینکه سوخت‌های کشف شده از شهرستان‌های "ایرانشهر"، "سیب و سوران"، و "زاهدان" بوده است، ابراز داشت: در این خصوص ۲۳ دستگاه کامیون و اتوبوس توقیف و ۳۱ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مقامات قضائی معرفی شدند.

قتل مرد جوان با ضربه سنگ!

با تلاش و پیگیری کارآگاهان پلیس آگاهی استان متهم به قتل جوان ۲۳ ساله که با یک ضربه سنگ در پمپ بنزین شهر خاش به قتل رسیده بوده پس از ۶ سال فرار به دام افتاد.

سردار"احمد طاهری" جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان  گفت: در پی گزارش مرگ مشکوک جوانی ۲۳ ساله درشهر خاش موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: در بررسی‌های عوامل انتظامی در محل حادثه مشخص شد جوانی ۲۳ ساله که به همراه پدرش با موتورسیکلت در داخل پمپ بنزین در حال سوخت گیری بوده که فردی که از قبل با مقتول درگیری فیزیکی داشته آن‌ها را مشاهده و یک قطعه سنگ به سمت وی پرتاب کرده و این فرد به علت اصابت سنگ به سرش نقش بر زمین می‌شود و پس از حدود ۱۸ روز بستری با وجود تلاش‌های تیم پزشکی در بیمارستان فوت می‌کند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تحقیقات برای دستگیری متهم به قتل که در این مدت به کشور پاکستان گریخته بود ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان پلیس در تعاقب پایش‌های پلیسی در اوایل ماه جاری به اطلاعاتی در خصوص بازگشت او به کشور ایران و زندگی مخفیانه او در یکی از مناطق شهر زاهدان دست یافتند.

سردار طاهری اظهار داشت: پس از چندین روز تحقیقات گسترده میدانی سرانجام متهم را که دائم مخفیگاهش را تغییر می‌داد با دستگاه پژو ۴۰۵ در خروجی شهر زاهدان در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: متهم به قتل در تحقیقات اولیه به قتل در پی اختلافات قبلی اعتراف و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

سردار طاهری اظهار داشت:بررسی پرونده‌ها نشان می‌دهد بیشتر قتل‌ها در استان سیستان و بلوچستان در پی مشاجره بر سر موضوعات کم اهمیت و ناشی از خشم و ناتوانی در حل مساله، روی داده و تقریبا همه کسانی که مرتکب قتل شده اند بلافاصله ابراز پشیمانی می‌کنند، اما این پشیمانی دیر است و فایده‌ای ندارد.

این مقام انتظامی پایین آمدن آستانه تحمل افراد را زنگ خطر جدی عنوان کرد و از علما و ریش سفیدان و نهاد‌های تاثیر گذار در جامعه خواست تا با آموزش مهارت‌های کنترل هیجان و کاستن از تنش‌ها در این خصوص به صورت جدی چاره اندیشی کنند.

واژگونی پژو پارس در"زابل"

واژگونی پژو پارس در شهرستان "زابل" یک کشته و ۳ مجروح برجای گذاشت.

سرهنگ کشواد بهروزی زاده رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان  گفت: ساعت ۱۸ و ۲۸ دقیقه شب گذشته یک فقره واژگونی خودرو در محور روستای "قاضی" به سمت روستای "کربلایی قربان" شهرستان "زابل" به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله عوامل انتظامی و امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در بررسی‌های ماموران پلیس راه مشخص شد، یک دستگاه پژو پارس با ۴ سرنشین از جاده منحرف و واژگون شده است.

سرهنگ بهروزی زاده عنوان کرد: در این حادثه تمامی سرنشینان خودرو مجروح و با کمک نیرو‌های امدادی به بیمارستان منتقل شدند که متاسفانه یکی از سرنشینان به علت شدت جراحات وارده با وجود تلاش‌های تیم پزشکی فوت کرد.

او  تصریح کرد: کارشناس تصادفات پلیس راه علت تامه حادثه را تخطی از سرعت مطمئنه و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام کرده است.

انتهای پیام/ع

 

برچسب ها: حوادث ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۲۳ آذر ۱۳۹۸
Yjc، نت هامون امروز هی قطع میشن، میترسیم کلا قطع کنن، شهرستان چابهار،
آخرین اخبار