آمادگی ۳۰ نفر از اعضای کانون جوانان در برابر مخاطرات طبیعی در چاهک

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان خاتم گفت:۳۰ نفر از اعضای کانون جوانان در دهستان چاهک دوره آمادگی در برابر مخاطراترات آموزش دیدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حسین نوید سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان خاتم با بیان اینکه این دوره آموزشی به منظور آمادگی در شرایط اضطراری و مقابله با حوادث در دهستان چاهک برگزار شده است، گفت: یکی از مهمترین اقداماتی که می‌توان در زمان قبل از حادثه و بحران انجام داد، آموزش و تمرین است.

او افزود: ۳۰ نفر از خواهران اعضای کانون جوانان شاخه روستایی موفق شدند این دوره آموزشی را که به عنوان دوره آمادگی در برابر مخاطرات نام دارد، شرکت کنند و به نوعی برای مواجهه مناسب در برابر مخاطرات آماده شوند.

نوید ادامه داد: اطفاء حریق، زلزله، پناه گیری و تخلیه اضطراری و همچنین سیل طوفان با حضور اساتید مجرب به شرکت کننده در این دوره‌ها آموزش داده شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان خاتم افزود: در گام آخر دوره آموزشی تمرین آمادگی برای شرایط اضطراری آمادگی در برابر زلزله مورد ارزیابی قرار گرفت و فراگیران با طراحی نقشه خطر محیط زندگی خود و زلزله فرضی آموزه‌های خود را مورد ارزیابی قرار دادند.

او گفت: به تمام قبول شدگان در دوره آموزشی گواهینامه معتبر آمادگی در برابر مخاطرات اعطا خواهد شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار