مدیر امور آبفای شهر ایلام با اعلام خبر داد؛

اجرای ۴ کیلومتر خط انتقال آب در شهر ایلام

مدیر امور آبفای شهر ایلام گفت:با اجرای چهار کیلومتر خط انتقال مشکل تامین آب منطقه هانیوان و شهرک قائم شهر ایلام برطرف شد.

اجرای ۴ کیلومتر خط انتقال آب در شهر ایلام

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛دوستمحمدی مدیر امور آبفای شهر ایلام گفت: این امور همواره تلاش می‌کند تا در تمامی نقاط شهر ایلام به شکل کامل و گسترده خدمات رسانی را انجام دهد و در این راستا تأمین آب باکیفیت و پایدار خط قرمز شرکت می‌باشد.

او افزود: با این وجود به طور موردی در برخی نقاط از شهر ایلام به دلایل متعددی ممکن است این خدمات رسانی با وقفه‌هایی مقطی روبرو شود که برای حل این قبیل مشکلات نیز شرکت آبفا استان برنامه ریزی و اقدامات لازم را به طور مرتب در دستور کار قرار می‌دهد.

دوستمحمدی یادآور شد: محله هانیوان و شهرک قائم در شهر ایلام از جمله نقاطی است که به دلایل متعدد از جمله منع قانونی که برای اجرای شبکه توزیع آب در این مناطق وجود داشت و همچنین به دلیل قرار گیری در ارتفاع بالا نسبت به مخازن، طی سال‌های گذشته و در هنگام اوج مصرف با مشکل کمبود آب در ساعاتی از شبانه روز مواجه می‌شد و این مسئله گلایه‌هایی از سوی شهروندان را به دنبال داشت؛ که برای حل این مسئله با پیگیر‌های مجدانه مهندس مظاهری مدیر عامل شرکت و حمایت‌های مسولین ارشد استانی، پروژه اجرای ۴ کیلومتر خط انتقال آب به آن منطقه، در دستور کار قرار و اجرا گردید.

مدیر امور آبفای شهر ایلام با بیان اینکه اعتبار این پروژه از محل اعتبارات استانی و داخلی تامین شده است گفت: در این عملیات از لوله‌های ۶۳، ۱۱۰ از جنس پلی اتیلن استفاده شده و خوشبختانه مشکل کمبود آب این منطقه به طور کامل برطرف شد و رضایت شهروندان و ارتقاء سطح خدمت رسانی را در پی خواهد داشت.

او اضافه کرد: با اجرای این شبکه گذاری تعداد بیش از ۳۵۰ انشعاب آب واگذار و انشعابات غیر مجاز نیز از مدار خارج گردید.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.