نیما رئیسی در نمایی از «شاه رگ» دهه ۶۰/ سه بازیگر جدید به سریال لک‌زاده اضافه شدند

با اضافه شدن بازیگران جدید به سریال «شاه رگ» به کارگردانی سید جلال اشکذری، از اولین تصویر این سریال با نمایی از نیما رئیسی رونمایی شد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با روز‌های تصویربرداری سریال «شاه رگ» ساخته سید جلال اشکذری که در لوکیشن‌های شهر تهران در حال سپری شدن است، از اولین تصویر این سریال با نمایی از نیما رئیسی رونمایی شد.

همچنین در ادامه روند اضافه شدن بازیگران جدید به «شاه رگ»، سیروس گرجستانی، فریده سپاه منصور و حلیمه سعیدی به این پروژه تلویزیونی پیوستند.

نیما رئیسی در نمایی از «شاه رگ» دهه ۶۰/ سه بازیگر جدید به سریال لک‌زاده اضافه شدند

این سریال که تهیه کنندگی آن برعهده محمدرضا شفیعی است، در ۳۰ قسمت تولید می‌شود و به روایتِ داستانی از کریم لک زاده که در دهه ۶۰ سپری می‌شود، می‌پردازد.

در سریال «شاه رگ» که برای پخش از شبکه دوم سیما تولید می‌شود، بازیگرانی چون: نیما رئیسی، عباس غزالی، مهدی سلوکی، سیروس گرجستانی، آزاده زارعی، امید روحانی، شادی کرم رودی، افسانه کمالی، عطا عمرانی، مژگان اخلاقی، حلیمه سعیدی و فریده سپاه منصور نقش آفرینی می‌کنند و اسامی سایر بازیگران این پروژه نیز در ادامه اعلام خواهد شد.

در خلاصه داستان «شاه رگ» آمده است: در سال‌های نا آرام پس ازانقلاب در سال ۶۰، گروه ویژه‌ای برای یک عملیات بزرگ فراخوانده شدند. این گروه مسئولیت بزرگی بر عهده دارند؛ چرا که عقربه‌های چندین بمب در تهران در حال حرکت است...

انتهای پیام/ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار