خرمی: هزینه کل لیگ فوتبال بانوان ۱۰ میلیارد تومان نمی‌شود

بازیکن تیم فوتبال وچان کردستان گفت: هزینه تیم داری در فوتبال بانوان تاحدی پائین است که خرج کل یک فصل از لیگ برتر ۱۰ میلیارد تومان هم نمی‌شود.

خرمی: هزینه کل لیگ فوتبال بانوان ۱۰ میلیارد نمی‌شود

سمیه خرمی بازیکن تیم فوتبال وچان کردستان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: مسابقات لیگ بانوان امسال در سطح خوبی برگزار می‌شود و تیم شهرداری بم، وچان سنندج و شهرداری سیرجان رقیبان سختی برای یکدیگر هستند و هر کدام به عنوان یک مدعی برای رسیدن به عنوان قهرمانی تلاش می‌کنند. تیم‌های پائین جدول هم رقابت نزدیکی با یکدیگر دارند و در مجموع شاهد لیگ پویایی هستیم.

او تصریح کرد: تیم ما امکانات و شرایط مالی مطلوبی دارد و در حال حاضر با یک حامی مالی جدید مسابقات لیگ را ادامه خواهیم داد. سمیه شهبازی سرمربی وچان کردستان با تمام توانش ما را آماده می‌کند و نتایج بسیار خوبی که در لیگ امسال به دست آورده ایم حاصل زحمات او است، در حال حاضر تیم ما به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به تیم شهرداری بم در جایگاه دوم جدول قرار دارد و تمرینات خوبی را هر هفته پشت سر می‌گذاریم.

خرمی افزود: هفته آینده به مصاف تیم زاگرس شیراز می‌رویم و تمام تلاشمان این است که با تفاضل گل بالا پیروز این دیدار شویم تا اختلاف گلی که در جدول نسبت به شهرداری بم داریم جبران شود، در هفته پایانی نیم فصل اول هم تیم ما در برابر شهرداری بم قرار می‌گیرد و برنده این بازی قهرمان نیم فصل رقابت‌های امسال را تعیین می‌کند.

بازیکن تیم وچان کردستان در ادامه گفت: چند تیم بالای جدول فقط شرایط مالی مساعدی دارند و سایر تیم‌ها با مشکلات مالی سختی دست و پنجه نرم می‌کنند و حتی گاهی به خاطر همین مشکلات اقتصادی نمی‌توانند برای بازی هایشان به یک شهر دیگر سفر کنند و مبلغ قرارداد بازیکنانشان بسیار پائین است، در مجموع باید بگویم هزینه کل تیم‌هایی که در لیگ فوتبال بانوان فعالیت می‌کنند از ۱۰ میلیارد تومان بیشتر نمی‌شود.

خرمی تصریح کرد: تیم ما برای قهرمانی بسته شده است و ما برای رسیدن به این هدف از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌شویم و می‌خواهیم پدیده‌ای در لیگ امسال باشیم، تمام تلاش ما این است که در پایان لیگ نماینده‌ای در آیتم‌های بهترین بازیکن و خانم گل مسابقات داشته باشیم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار