اکران فیلم پرواز بر صخره‌های مرتفع

فیلم پرواز بر صخره‌های مرتفع به کارگردانیعلی احمدی زرین کلایی تنها نماینده مازندران در سیزدهمین جشنواره بین‌المللی سینمای مستند ایران سینما حقیقت اکران شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، تازه‌ترین فیلم علی احمدی زرین کلایی با حضور سیدعلی علوی معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد مازندران و جمعی از اعضای خانه سینمای مستند مازندران در پردیس سینمایی چارسو به نمایش در آمد.

فیلم پرواز بر صخره‌های مرتفع به کارگردانی علی احمدی زرین کلایی تنها نماینده مازندران در سیزدهمین جشنواره بین‌المللی سینمای مستند ایران سینما حقیقت اکران شد.

زرین کلایی این مستند ۱۸ دقیقه‌ای را در شرایط دشوار کوهستان‌های مرتفع شمال کشور ساخته شده که به زندگی گونه‌ای کمیاب از عقاب تیزپرواز به نام هما می‌پردازد که در فرهنگ کهن ایران نیز نشانه سعادت و نیک بختی بوده است.

 در این اکران سید علی علوی معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، جمعی از مستندسازان مازندرانی و اعضای هیات مدیره خانه سینمای مستند استان تماشاگران این فیلم بودند.

علوی در حاشیه این اکران ضمن ابراز خرسندی از حضور فعال مازندران در ادوار مختلف جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت و پتانسیل‌های موجود در این عرصه، حضور  مهدی قربانپور در جمع داوران و «آرش اسحاقی» در شورای سیاست گذاری این جشنواره را از دیگر افتخارات استان برشمرد.

جشنواره سینمای مستند ایران (حقیقات) از ۱۸ تا هر روز در ۶ سانس، به مدت یک هفته، از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۲۴ در پردیس چارسو تهران در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.