فرمانده انتظامی شهرستان مهران خبر داد;

افزایش کشفیات مواد مخدر درشهرستان مهران نسبت به سال گذشته

فرمانده انتظامی شهرستان مهران از افزایش ۲۰۰ درصدی کشفیات انواع مواد مخدر در ۸ ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته دراین شهرستان خبر داد.

افزایش کشفیات مواد مخدر درشهرستان مهران نسبت به سال گذشته

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ قدرت اله شهبازبیگی فرمانده انتظامی شهرستان مهران گفت: مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر یکی از مطالبات و انتظارات به حق مردم بوده و همواره از اولویت‌های اصلی ماموریت‌های پلیس است.

او ادامه داد: با تلاش کارکنان انتظامی شهرستان مهران و همکاری بسیار خوب شهروندان ، پلیس مهران طرح‌های مختلفی را در رابطه با برخورد و مبارزه با قاچاقچیان و همچنین تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر در سطح شهرستان برنامه ریزی و عملیاتی کرده است.

 شهبازبیگی بیان کرد: در نتیجه اجرای این طرح‌ها در ۸ ماه سال جاری ، کشفیات انواع مواد مخدر نسبت به سال گذشته ۲۰۰ درصد افزایش داشته است که در راستای دستگیری افراد معتاد، فروشنده و توزیع کننده مواد مخدر ۸۰۰ درصدنسبت به سال گذشته افزایش و تحویل محاکم قضائی شده است.

او با تاکید بر عزم راسخ نیروی انتظامی در برخورد با قاچاقیان موادمخدر، مطرح کرد: مبارزه با مواد مخدر یک موضوع اجتماعی است و آحاد جامعه باید در این راستا گام بردارند تا نتیجه مطلوب و مفید محقق شود.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.