​طرح راهداری زمستانی در محور‌های مواصلاتی استان همدان کلید خورد

طرح راهداری زمستانی در محور‌های مواصلاتی استان همدان با ۵۲۱ نفر نیروی انسانی فعال کلید خورد.

​طرح زمستانی راهداری در محور‌های مواصلاتی استان همدان کلید خوردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مصطفی پناهنده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در حاشیه طرح زمستانی پلیس گفت: ۵۲۱ نفر نیروی انسانی فعال با ۲۸۹ دستگاه ماشین آلات سبک و نیمه سنگین در عملیات برفروبی حضور دارند.

او افزود: طرح زمستانی راهداری در محور‌های مواصلاتی استان همدان از ۱۵ آذرماه کلید خورده و تا پایان ۱۵ فروردین‌ماه سال ۹۸ ادامه خواهد داشت.

مدیرکل راهداری استان همدان ادامه داد: در این ایام، راهداران با استقرار ۲۴ ساعته در ۳۴ راهدارخانه موقت و ثابت در صورت نیاز، عملیات برف‌روبی، شن و نمک‌پاشی را انجام می‌دهند تا مردم مشکلی در راه‌های مواصلاتی نداشته باشند و اکیپ‌های راهداری به شکل مستمر در جاده‌ها حضور دارند.

پناهنده یادآور شد: انتظار ما از رانندگان این است که با آگاهی و درایت و با رعایت قوانین و مقررات و داشتن وسایل و تجهیزات مناسب سفری ایمن را برای خود و خانواده خود رقم بزنند.

این مسئول از رانندگان خواست قبل از سفر با استفاده از سامانه جامع اطلاع رسانی ۱۴۱ اطلاعات لازم را در خصوص وضعیت آب و هوا، وضعیت راه‌ها و... کسب کنند.

مصطفی پناهنده تأکید کرد: ما هم برای مردم و هم در کنار مردم هستیم و با باز نگاه داشتن محورها، ترددی روان و آرام را برقرار خواهیم کرد.

انتهای پیام/ د 

برچسب ها: وزارت راه ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.