کلاهبرداری در پوشش ثبت نام طرح ملی مسکن

رئیس پلیس فتا زنجان در خصوص کلاهبرداری مالی در فضای مجازی در پوشش طرح ملی مسکن هشدار داد.

کلاهبرداری در پوشش ثبت نام طرح ملی مسکنبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان سرهنگ محمد علی آدینه لو رئیس پلیس فتا زنجان گفت: طی چند روز گذشته پیامکی حاوی یک لینک با موضوع طرح ملی مسکن به تعدادی از شهروندان ارسال شده و از آن‌ها خواسته شده است تا جهت ثبت نام در طرح مذکور بر روی لینک معرفی شده کلیک کنند.
 
این مقام ارشد انتظامی: پس از این اقدام، کاربر به یک صفحه بانکی جعلی هدایت شده و بایستی مشخصات کارت بانکی از جمله رمز دوم آن را وارد و جهت ثبت نام مبالغی را واریز کنند، پس از وارد کردن اطلاعات بانکی مشاهده می‌شود که حساب بانکی شهروندان خالی شده و در واقع از آنان کلاهبرداری شده است.
 
سرهنگ آدینه لو در پایان توصیه کرد: شهروندان گرامی به اینگونه پیامک‌ها و تماس‌های تلفنی به هیچ عنوان اعتنا نکنند و هرگونه اخبار در مورد طرح ملی مسکن را فقط از طریق سازمان‌های ذیربط و خبرگزاری‌های رسمی خصوصاً صدا و سیما دریافت کنند.
 
رئیس پلیس فتا زنجان در پایان گفت: کاربران دقت کنند آدرس‌های پرداخت الکترونیکی با پروتکل https و نماد shaparak.ir شروع شود و در استفاده از صفحات پرداخت بانکی از صفحه کلید مجازی استفاده کنند.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.