انهدام باند سارقان حرفه‌ای در جویبار

فرمانده انتظامی مازندران گفت: اعضای یک باند سارقان حرفه‌ای با ۵۰ فقره سرقت در شهرستان جویبار دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سیدمحمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی، منازل، خودرو و اموال داخلی خودرو در شهرستان جویبار، موضوع در دستور کار موضوع در دستور کار پلیس آگاهی آن فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: پس از بررسی‌های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی انجام گرفته، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی جویبار فردی را به عنوان مظنون شناسایی و دستگیر کردند.

سردار میرفیضی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد و در بازجویی‌های به عمل آمده به چندین فقره سرقت با همدستی ۴ نفر دیگر از دوستان خود اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی مازندران افزود: سایر همدستان متهم نیز در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند و در مجموع به ۵۰ فقره سرقت شامل سرقت از اماکن خصوصی، منازل، خودرو و اموال داخلی خودرو در این شهرستان اقرار کردند.

سردار میرفیضی از کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی از مخفیگاه متهمان خبر داد و گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان این که رعایت هشدار‌های انتظامی فرصت سرقت را از افراد فرصت طلب و سارقان سلب می‌کند، به مردم توصیه کرد: با انجام اقدامات پیشگیرانه و همکاری با ماموران انتظامی، پلیس را در تامین نظم و امنیت یاری دهند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار