تامین ۳۶۰ سرویس سرباره برای زیرسازی مناطق سوسنگرد

فرماندار دشت آزادگان گفت: ۳۶۰ سرویس سرباره از سوی صنایع فولاد برای زیرسازی و رفع مشکلات مناطق فاقد آسفالت سوسنگرد خبر داد.

تامین ۳۶۰ سرویس سرباره برای زیرسازی مناطق سوسنگردحمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان در گفت‌ و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به وجود مشکلات مختلف در مناطق شهری و روستایی این شهرستان گفت: ۳۶۰ سرویس (تنی ) سرباره صنایع فولاد جهت زیر سازی مناطق مشکل دار شهر سوسنگرد تامین شد.

او افزود: این میزان سرباره جهت زیر سازی و رفع مشکلات اولیه مناطق فاقد آسفالت به کار گرفته خواهد شد و هم اکنون در حال انتقال به شهرستان دشت آزادگان است.

سیلاوی بیان داشت: با توجه به مراجعات مکرر اهالی مناطق حاشیه شهر و همچنین جدید الاحداث در این مرحله این مقدار تامین شده و ان شاء الله با پیگیری های مستمر این امر ادامه خواهد داشت.

این مقام مسئول در ادامه از ادارات خدمات رسان خواست، خدمت به مردم به منظور حل مشکلات آنان را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

فرماندار دشت آزادگان اظهار داشت: با همدلی و هماهنگی بین ادارات و علی الخصوص ادارات خدماتی می توان اکثر مشکلات شهرستان را حل نمود و خاطر نشان کرد این سرباره ها با هماهنگی فرمانداری و صنایع فولاد و حمل آن به شهرستان توسط اداره مسکن و شهر سازی بوده و در روزهای آینده در اختیار شهرداری سوسنگرد قرار داده خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.