برنده مزایده خانه ژیمناستیک اصفهان:

خودم را از خانواده ژیمناستیک میدانم

نایب رئیس هیات ژیمناستیک شهرستان اصفهان گفت: درب خانه ژیمناستیک به روی شاگردان قهرمان و مربیانشان باز خواهد بود و مثل گذشته قرار نیست ساعت ۸ شب خانه ژیمناستیک تعطیل شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهناز دیانی نایب رئیس هیات ژیمناستیک شهرستان اصفهان درخصوص برنده شدن در مزایده خانه ژیمناستیک گفت: در این مزایده فردی خارج از خانواده ژیمناستیک، هیات ژیمناستیک، بنده و آقای نکویی شرکت کرده بودیم و با توجه به قیمت تعیین شده در مزایده، خوشبختانه موفق شدم برنده شوم. البته اگر من برنده نمی‌شدم ممکن بود شخصی از مزایده سربلند بیرون بیاید که از خانواده ژیمناستیک نبود.

او  افزود: من از پنج سالگی در این رشته فعالیت کرده ام و مربیان همچون زیبنده پور، فخریان و سلیمان پور داشتم. به اضافه این که قهرمانی‌هایی هم در این رشته در مسابقات کشوری کسب کرده ام و خودم را از بدنه و خانواده ژیمناستیک میدانم.

دیانی گفت: از سال ۸۷ وارد حرفه مربیگری شدم و اکنون مدرس و داور بین المللی هستم. پیشتر نیز از سوی فدراسیون به عنوان سرپرست فنی مسابقات لیگ باشگاه‌های کشور انتخاب شده ام.

نایب رئیس هیات ژیمناستیک شهرستان اصفهان اظهار کرد: به عقیده خودم رزومه خوبی دارم و برای کمک به این رشته می‌توانم کار‌های زیادی انجام بدهم.

او در خصوص برنامه‌های خود برای خانه ژیمناستیک گفت: تصمیم دارم مربیان بیمه نشده را بیمه کنم و امکانات رفاهی متعددی را برای اعضای خانواده ژیمناستیک فراهم کنم. همچنین در این سال‌ها شهریه دریافتی خانه ژیمناستیک سه ماهه بوده که به صورت دوره ماهانه تغییر خواهد کرد و به دلیل وضعیت اقتصادی موجود مقداری از شهریه ماهیانه را برای کمک به ورزشکاران کم خواهم کرد و امیدوارم در این رشته قهرمان‌های بیشتری از اصفهان رشد نموده و در عرصه ملی و بین المللی بدرخشند.

دیانی در پایان اشاره کرد: درب سالن به روی شاگردان قهرمان و مربیانشان باز خواهد بود و مثل گذشته قرار نیست ساعت ۸ شب خانه ژیمناستیک تعطیل شود.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.