بیشترین فروش ماه نوامبر PS4 به بازی Call of Duty Modern Warfare تعلق گرفت

به تازگی فهرست عناوین پرفروش ماه نوامبر کنسول PS4 اعلام شده است که در آن عنوان Call of Duty Modern Warfare در جایگاه اول قرار دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دو ماه از عرضه عنوان Call of Duty Modern Warfare که گیمر‌های زیادی منتظر عرضه آن بودند می‌گذرد و در این دو ماه این عنوان توانسته است به فروش بسیار بالایی دست پیدا کند. این عنوان توانسته است در ماه گذشته بالاترین فروش را در بین عناوین کنسول PS4 و با وجود انحصاری نبودن آن، داشته باشد و در حال حاضر جایگاه نخست پرفروش‌ترین عناوین کنسول PS4 را از آن خود کرده است. این در حالی است که عنوان Call of Duty Modern Warfare توانسته است حتی عناوین قدیمی‌تر بازار که تقریبا جایگاه خود در بین گیمر‌ها را بدست آورده‌اند را کنار زده و به محبوب‌ترین عنوان کنسول PS4 تبدیل شود.

بیشترین فروش ماه نوامبر PS4 به بازی Call of Duty Modern Warfare تعلق گرفت

پس از این عنوان بازی Star Wars Jedi: Fallen Order در جایگاه دوم پرفروش‌های PS4 قرار گرفته است و پس از آن مرموزترین عنوان دنیای عناوین رایانه‌ای یعنی بازی Death Stranding قرار دارد. عنوان دیگری که جزو ۲۰ عنوان برتر در فروش و در کنسول PS4 بودند نیز شامل موارد زیر می‌شوند:

  1. Call of Duty Modern Warfare
  2. Star Wars Jedi: Fallen Order
  3. Death Stranding
  4. Need for Speed Heat
  5. Grand Theft Auto 5
  6. NBA 2K20
  7. EA Sports FIFA 20
  8. Madden NFL 20
  9. God f War
  10. The Outer Worlds
  11. Tom Clancy’s Rainbow Six Siege
  12. Marvel’s Spider-Man
  13. Minecraft: PlayStation 4 Edition
  14. Red Dead Redemption 2
  15.  Castle Crashers Remastered
  16. Days Gone
  17. EA Sports UFC 3
  18. Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint
  19. Assassin’s Creed Odyssey
  20. Resident Evil 2

بیشتر بخوانید: نسل بعدی کنسول ایکس باکس معرفی شد


برخی از عناوین موجود در این فهرست مثل Star Wars Jedi: Fallen Order، Need for Speed Heat و Death Stranding به تازگی وارد بازار شده‌اند و انتظار می‌رفت که این عناوین در بالای فهرست پرفروش‌ها قرار گیرند. اما عنوان GTA V که نزدیک به ۷ سال از عرضه آن می‌گذرد و هنوز هم جزو ۵ عنوان برتر دنیای عناوین رایانه‌ای است ظاهرا قرار نیست از فهرست عناوین پرفروش خارج شود و همواره به عنوان پرفروش‌ترین عنوان تاریخ دنیای عناوین رایانه‌ای قرار است در فهرست پرفروش‌ها وجود داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار