۸۲ زندانی غیرعمد در سیستان و بلوچستان با کمک خیران آزاد شدند

مدیر نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان گفت: ۸۲ زندانی جرائم غیرعمد استان از ابتدای امسال تاکنون با کمک‌های خیران و ستاد دیه کشور آزاد شدند.

۸۲ زندانی غیرعمد در سیستان و بلوچستان با کمک خیران آزاد شدندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سید عبدالحسین سجادی مدیر نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ۵۹ نفر از مجموع افراد یادشده را زندانیان مهریه و نفقه، پنج نفر ناتوان در تامین دیه ناشی از سوانح رانندگی و حوادث کار و ۱۸ نفر محکومان مالی غیرکلاهبرداری تشکیل می دادند که با همکاری و مساعدت مردم خیر و نیکوکار و ستاد دیه به آغوش خانواده‌های‌شان بازگشتند.

او  گفت: میزان بدهی این افراد ۱۱۴ میلیارد ریال بود که هفت میلیارد و ۷۷۱ میلیون ریال آن توسط ستاد دیه و صندوق تامین خسارت‌های بدنی پرداخت شده است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان با بیان اینکه شاکیان از بزرگترین حامیان این ستاد هستند افزود: با تلاش ستاد دیه بیش از ۸۰ میلیارد ریال توسط شاکیان این پرونده‌ها بخشیده شده است.

او  بیان کرد: سه میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال میزان آورده مددجویان، ۲۲ میلیارد و ۶۸۹ میلیون ریال تسهیلات بانک‌های عامل و پرداخت از طرف شرکت‌های بیمه و اعسار به زندانیان بوده است.

سجادی ادامه داد: هم اینک ۷۵ نفر زندانی غیرعمد در زندان‌های سیستان و بلوچستان چشم انتظار کمک‌های خیران برای بازگشت به آغوش گرم خانواده‌هایشان هستند.

او  گفت: این افراد به تفکیک محکومیت به ترتیب هفت نفر به جرم تصادف، ۴۳ نفر مهریه و نفقه و ۲۵ نفر به جرم محکومیت مالی تحمل حبس می‌کنند که مجموع بدهی آنان بیش از ۵۶ میلیارد ریال است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان افزود: شماره حساب‌های ۳۲۳۲۳۳۳۳۱۳ نزد بانک ملت، شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۳۶۳۵ بانک ملت، شماره حساب ۲۵۱۷۳۴۶۲۹۵ بانک تجارت و شماره کارت بانک رفاه کارگران ۳۱۲۳۵۵۵۴ به نام ستاد دیه استان سیستان و بلوچستان آماده دریافت کمک‌های مردمی افراد خیر و نیک‌اندیش است.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار