تغییر در مجلس امری ضروری

رییس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی استان کرمانشاه گفت : در راستای کاهش آلام مردم که از قِبَل تصمیمات نابخردانه مسئولان است، تغییر در مجلس امری ضروری است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،بهروز همتی رییس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی استان کرمانشاه گفت : شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی چندین ماه قبل در تهران شکل گرفت و با تدوین دستور العمل‌هایی در بیشتر نقاط کشور تشکیل شد.

او با بیان اینکه استان‌ها نیز مکلف به تشکیل شورا در شهرستان‌ها شدند، گفت : امیدواریم با تشکیل این شورا بتوانیم خود را برای ورود در عرصه انتخابات دوم اسفندماه و متعاقب آن انتخابات ریاست جمهوری آماده کنیم.

رییس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی استان کرمانشاه گفت: این شورا متشکل از نیرو‌های انقلابی جوان و با تجربه قدیمی و جدید، علما و اساتید عظام است.

همتی گفت: با سفر‌های دائم به شهرستان‌های استان زمینه تشکیل شورای ائتلاف شهرستان‌ها را فراهم کرده ایم.

او گفت: با توجه به تحرکت جریان نفوذ برای اثرگذاری در تصمیم سازی‌های کشور لذا تغییر در نظام قانون گذاری و اجرایی کشور امری قطعی و یقینی است.

رییس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی استان کرمانشاه گفت: در غیر این صورت این بحران‌ها ممکن است صدمات جبران ناپذیری بر پیکره انقلاب وارد کند.

همتی با بیان اینکه انقلاب اسلامی از تمام گردنه‌ها و سختی‌ها عبور می‌کند و به حکومت امام عصر (عج) متصل می‌شود، گفت: در راستای کاهش آلام و درد‌های مردم که از قبل تصمیمات نابخردانه مسئولان است، تغییر در مجلس و دولت امری واجب و ضروری است.

او گفت: اولین قدم تغییر در قوه مقننه و نظام قانون گذاری کشور است و امیدواریم با الطاف الهی این امر محقق شود و متعاقبا با عملکرد درست نیرو‌های انقلاب و شورای ائتلاف بتوانیم خود را برای انتخابات پر شکوه و انقلابی در اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۰ آماده کنیم .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار