بهره برداری از سالن اجتماعات گلستان شهدا در سال آینده

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت:با همت شهردار اصفهان و شهردار منطقه شش امیدواریم سالن اجتماعات گلستان شهدا در شش ماهه ابتدایی سال آینده به طور کامل به بهره برداری برسد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا نصر رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه موضوع احداث «سالن اجتماعات گلستان شهدا» همواره در ادوار گذشته در شورا‌های اسلامی شهر مطرح بوده است، اظهار داشت: شورای اسلامی پنجم و مدیریت شهری با احساس مسئولیت نسبت به اهمیت این موضوع اقدام کرد.

او افزود: علی رغم اینکه در توافقات قبلی ذکر شده بود که یک سوم هزینه احداث سالن اجتماعات گلستان شهدا از طریق استانداری و یک سوم از طریق بنیاد شهید و یک سوم از طریق شهرداری تامین شود؛ مدیریت شهری این پروژه را پیش برد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان بیا داشت: با توجه به شرایط اقتصادی موجود مدیریت شهری تامین اعتبار احداث سالن اجتماعات گلستان شهدا را به عهده گرفت و با اقدامی جسورانه در جهت رفاه و آسایش خانواده معظم شهدا اقدام به آزاد سازی و احداث سالنی درخور مردم شهید پرور شهر اصفهان کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه موضوع پارکینگ و آزادسازی‌های واحد‌های تجاری از مسائل مهم مالی در احداث «سالن اجتماعات گلستان شهدا» به همراه داشته است تصریح کرد: با همت شهردار اصفهان و شهردار منطقه شش این پروژه در حال پیشرفت است و امیدواریم سالن اجتماعات گلستان شهدا در شش ماهه ابتدایی سال آینده به طور کامل به بهره برداری برسد.

 
منبع:مهر

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار