نماینده ولی فقیه:

مصوبات شورای فرهنگ عمومی وجهه قانونی دارد

آیت الله عبادی گفت: مصوبات شورای فرهنگ عمومی وجهه قانونی دارد و عاملی برای جلوگیری از بی تفاوتی برخی مدیران است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در نشست با اعضای کارگروه فرهنگ و اقتصاد شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی،گفت: مصوبات شورای فرهنگ عمومی وجهه قانونی دارد و زمینه خوبی فراهم می‌کند که اگر مدیر یک سازمان به هردلیل نسبت به وظایف خود بی‌تفاوت بوده وی را از خواب بیدار کند.

او افزود: به دلیل اینکه مصوبات شورای فرهنگ عمومی وجهه قانونی دارد برای ما زمینه خوبی فراهم می‌کند که اگر سازمان‌هایی از جهت ایجاد اقتضی خوابیده‌اند و بی تفاوت هستند ما بتوانیم بر اساس مصوبات آن‌ها را از خواب بیدار کنیم.

آیت الله عبادی بیان کرد:اگر کار کنیم و به صورت متداول به مسئولین اجرایی تذکر دهیم و در جهت رشد فکر، فرهنگ و انواع و اقسام مسائل مربوط به مردم طرح و برنامه داشته باشیم می‌توانیم در آینده شاهد تحولات بهتری باشیم.

نماینده، ولی فقیه ادامه داد: با توجه به غنای خراسان جنوبی در جهت گردشگری لازم است همه صاحب نظران در بخش‌های مختلفی که مربوط به گردشگری می‌شود، متون استاندارد را تهیه کنند.

او تصریح کرد:باید در بسیاری از مسائل از جمله در فرهنگ، عفاف و انقلاب صادرات داشته باشیم که می‌تواند از طریق گردشگری صورت پذیرد، اما نه تنها صادراتی صورت نمی‌گیرد بلکه شاهد واردات فرهنگ‌های نادرست غرب نیز هستیم.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار