رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم خبر داد؛

به ثمر رسیدن بیش از یک سوم آی‌وی‌اف انجام شده در جهرم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: ۳۵ درصد از موارد آی‌وی‌اف انجام شده در جهرم به نتیجه رسیده است.

به ثمر رسیدن بیش از یک سوم آی‌وی‌اف انجام شده در جهرم

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد رحمانیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم شنبه ۲۳ آذر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی جهرم چند سال است که در بحث نازایی به طور تخصصی ورود کرده است و انجام آی‌وی‌اف با حضور متخصصان حاذق این رشته نشان از پتانسیل بالای آن در جنوب استان فارس است.

او با اشاره به ساخت مرکز تخصصی و فوق تخصصی نازایی کلینیک هنری جهرم، افزود: با احداث مرکز تخصصی و فوق تخصصی نازایی حکیم سلمان جهرم و انجام فعالیت‌های پیشینه این رشته در شهرستان می‌توان گفت که در آینده جهرم می‌تواند پاسخگوی کل منطقه جنوب فارس در بحث نازایی و آی‌وی‌اف باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم ادامه داد: آموزش از مهم‌ترین مطالبات دانشجویان است که تمام تلاشمان این است که بحث آموزش را با کیفیت بیشتر برای دانشجویان داشته باشیم.

او اضافه کرد: برگزاری این چنین سمینار‌هایی نشان از علاقمندی دانشجویان و اساتید به ارتقای آموزش و پژوهش است و این را باید مد نظر قرار داد ارزیابی هر دانشگاه به کیفیت آموزش و پژوهش آن است.

رحمانیان با اشاره به برگزاری چند مورد همایش دراین زمینه گفت: موضوع علمی همایش اخیر، سندرم تخمدان پلی کیستیک و نازایی با سخنرانی دکتر محمد ابراهیم پارسانژاد عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز بود که با حضور دیگر متخصصین زنان و نازایی و دانشجویان در سالن شهید قادری دانشگاه توسط کمیته تحقیقات دانشجویی معاونت فناوری و تحقیقات دانشگاه برگزار شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: علوم پزشکی ، نازایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار