خلیل زاده: استراماچونی پس از وصول طلب به ایران باز می‌گردد / ارنج تیم با استرا بود

سرپرست باشگاه استقلال گفت: پس از وصول طلب، امیدواریم استراماچونی دوشنبه به ایران بازگردد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اسماعیل خلیل زاده سرپرست باشگاه استقلال گفت: متاسفانه یک "رسید" پخش شد که باعث ناراحتی استراماچونی شده، اما دوستان من که در ایتالیا با تماسی که داشتند و ان شاالله پس از وصول طلب روز دوشنبه استراماچونی به ایران باز می‌گردد.

سرپرست باشگاه استقلال ادامه داد: برخی افراد که مشکلات روحی و روانی دارند، کاری می‌کنند که مشکل ایجاد شود، اما ما تلاش کردیم و باز هم سعی می‌کنیم. استراماچونی می‌گوید استقلال را دوست دارد.

او درباره خواسته‌های بی حد استرا گفت: او تا این لحظه توقع دیگری نداشته و تنها دو خواسته داشته که درباره طلب و مدت قراردادش بوده است. درخواست او کتبی بوده و اکنون دوستان ما با او در حال مذاکره هستند تا مشکل حل شود. ان شاالله پول که گرفته شد، تمام گمانه زنی‌هایی که درباره آمدن و نیامدن او مطرح می‌شود، مشخص خواهد شد.

خلیل زاده ادامه داد: با تمام پیگیری‌ها فکر می‌کنم استراماچونی دوشنبه به ایران بازگردد.

او درباره اینکه ارنج را استراماچونی انجام داده گفت: استراماچونی دلش با تیم است و سرمربی، تیم را ارنج کرده است. من با کاپیتان تیم حرف زدم و کاپیتان و مترجم با استراماچونی هماهنگ هستند. فکر می‌کنم فشار‌هایی وارد می‌شود و برخی دوست ندارند استقلال به آرامش برسد.

او افزود: اجازه بدهند نتیجه مثبت می گیریم و ان شاالله تا دوشنبه مشخص می‌شود چه اتفاقی خواهد افتاد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار