خبر وخامت وضع جسمانی مقتدی صدر تکذیب شد

منابع نزدیک به مقتدی صدر با تکذیب خبرها درباره وخامت وضع جسمانی او اعلام کردند شایعه‌ها درباره وضع جسمانی و انتقال او به بیمارستان به هیچ عنوان صحت نداشته و او در سلامت کامل است.

مقتدی صدربه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، منابع نزدیک به مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق شایعه‌ها درباره وخامت وضع جسمانی او را تکذیب و اعلام کردند: «شایعه‌هایی که درباره خونریزی مغزی مقتدی صدر و انتقال او به بیمارستان منتشر شده است، به هیچ عنوان صحت ندارد و حال وی بسیار خوب است و برای پیگیری دروس دینی خود در ایران به سر می‌برد.»

خبرگزاری رسمی عراق (واع) نیز انتقال مقتدی صدر به بیمارستان در ایران را تکذیب کرده و اعلام کرد رهبر جریان صدر در سلامت کامل بوده و همچنان به درس‌های حوزوی خود در قم ادامه می‌دهد.


بیشتر بخوانید: خداحافظی مقتدی صدر از شبکه‌های اجتماعی

ترور فرزند یکی از رهبران جریان صدر در بغداد + تصاویر


پیش از این برخی از رسانه‌ها به نقل از شبکه ایرانی العالم گزارش داده بودند که مقتدی صدر دچار خونریزی مغزی شدیدی شده و به دنبال آن به یکی از بیمارستان‌های قم منتقل گردیده است.

این رسانه‌ها با انتشار تصویری جعلی از این شبکه، مدعی شدند که در زیرنویس این شبکه عنوان شده است که حال صدر وخیم است.

شبکه العالم در واکنش به این خبر و تصویر جعلی گزارش داد که برخی با جعل این گونه اخبار، به دنبال ارائه این تصویر از این شبکه هستند که العالم دروغ‌گوست تا بتوانند روابط دو ملت ایران و عراق را هدف قرار دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار