تعمیرات سالیانه موفقیت آمیز نورد گرم فولاد مبارکه اصفهان

رییس تعمیرات نورد گرم شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت:تعمیرات سالیانه نورد گرم و ماشین کاری قفسه های نورد مقدماتی با تکیه بردانش صنعتگران داخلی در شرکت فولاد مبارکه اصفهان با موفقیت پایان یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مسعود نصیری رییس تعمیرات نورد گرم شرکت فولاد مبارکه اصفهان، اجرای طرح‌های توسعه و آماده‌سازی خط نورد گرم برای تولید محصولات جدید موردنیاز بازار، تعمیرات به‌منظور بهبود عملکرد تجهیزات و ارتقای کیفیت محصولات را از مهمترین اهداف این طرح تعمیراتی دانست و گفت: برای دستیابی به این اهداف مهم، پس از برگزاری نشست‌های متعدد و برنامه‌ریزی‌های بسیار دقیق، با صرف بیش از ۵ هزار نفر ساعت کار و با همکاری کارکنان بخش‌های مختلف شرکت و پیمانکاران طرف قرارداد، فعالیت‌های بسیار سنگین و فشرده‌ای در زمان تعیین‌شده برای این تعمیرات صرف شد.

مسعــــــود نصیـــــری گفت: در بخش تعمیرات انبار تختال و کوره‌های پیش‌گرم هم با تکیه بر توان داخلی کارکنان نورد گرم، تیرکرین کمپ ۱ و ۲ انبار تختال تعویض شد.

او افزود: در این طرح فولادی بزرگ همچنین دیوارۀ دشارژ کوره‌ها اصلاح و کوره ۳ و ۱ تعمیر و پس از اصلاح و آماده سازی جرثقیل شمارۀ ۳ انبار تختال راه اندازی و شبکه مشترک آب در گردش کوره‌ها هم تعویض و اصلاح شد.

رییس تعمیرات نورد گرم شرکت فولاد مبارکه اصفهان، افزایش بازدهی، کاهش توقفات و به روزرسانی سامانه عیب یابی را از مهمترین اهداف اجرای این طرح دانست و گفت: در بخش تعمیرات نورد نهایی طرح توسعۀ درایو قفسۀ F۲ و جایگزینی با درایو‌های جدید یکی از مهم‌ترین و حیاتی‌ترین فعالیت‌های توقف سالیانه نورد گرم بود که با همکاری تیم توسعۀ نورد گرم و پرسنل ناحیه و پیمانکاران مربوطه با موفقیت اجرا شد.

مسعود نصیری افزود: تعویض پینیون استند قفسۀ F۱، اصلاح طرح و تعویض سیستم شیفتینگ قفسۀ F۶، تعویض براکت‌های قفسه‌های نورد نهایی و تعویض هِدِر اصلی آب ۱۸ و ۴ بار نورد نهایی ازدیگر مراحل اجرای این طرح فولادی است.

شرکت فولاد مبارکه اصفهان با تامین بیش از نیمی از فولاد کشور بزرگترین تولید کننده محصولات فولادی در کشور است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.