مشاور سازمان امور اداری و استخدامی کشور مطرح کرد؛

اختصاص ۳۰ درصد استخدام های دولتی به فرزندان ایثارگران

علی‌اکبری گفت: در تمام آزمون‌های استخدامی ۳۰ درصد استخدامی‌های دولتی به فرزندان شهدا و ایثارگران اختصاص می‌یابد.

اختصاص ۳۰ درصد استخدام های دولتی به فرزندان ایثارگرانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، قاسم علی‌اکبری مشاور سازمان امور اداری و استخدامی، با بیان اینکه امنیت و اقتدار کنونی نظام را مدیون ایثارگری‌های شهدا، ایثارگران، جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس هستیم، گفت: یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین مشکلات خانواده‌های شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان مربوط به اشتغال فرزندان و خانواده آن‌ها است که تمامی دستگاه‌ها در صدد برطرف کردن این مشکل هستند.

علی‌اکبری افزود: در تمامی آزمون‌های استخدامی ۳۰ درصد استخدامی‌های دولتی به فرزندان شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان اختصاص می‌یابد که اجرای آن به شرط قبولی این افراد در آزمون‌ها است.

مشاور سازمان امور اداری و استخدامی کشور بیان کرد: طبق قانون، دولت مکلف است تا پایان برنامه ششم توسعه تمام فرزندان جانبازان بالای ۷۰ درصد در دستگاه‌های اجرایی استخدام کند که به‌ شکل جدی پیگیر اجرای آن هستیم.

او اظهار کرد: فرزندان شهدا و جانبازانی که در دستگاه‌های اجرایی در حال خدمت هستند با رده‌های استخدامی مختلفی همچون پیمانی، رسمی آزمایشی و رسمی قطعی تبدیل وضیعت می‌شوند که از سوی دیوان اداری رای صادر شده و برای برطرف کردن این مشکل تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عرشیا
۲۱:۱۱ ۱۹ دی ۱۳۹۸
با سلام خواهشاً به اطلاع مسئولین برسونید که سهمیه های استخدامی ۲۵درصد و ۵ درصد ادغام کنیین آخه شانس قبولی و ظرفیت ۵درصدیا خیلی کم هست با ادغام شدن سهمیه ایثار گران در استخدام همگی در یک رقابت قرار میگیرن و تبعیض هم کنار میره