طرفدار ترامپ جلسه انتخاباتی سندرز را به هم زد

یکی از حامیان سابق برنی سندرز که اکنون به طرفدار پروپا‌قرص ترامپ تبدیل شده با انتقاد از سندرز، جلسه انتخاباتی او را به هم زد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، برنی سندرز، سناتور دموکرات ایالت ورمونت و نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دیروز شنبه در جلسه پرسش و پاسخ انتخاباتی در آیووا با یکی از حامیان خود که اکنون به طرفدار پر و پا قرص ترامپ تبدیل شده است، مواجه شد.

سندرز در این گردهمایی مشغول پاسخ به پرسش‌ها بود که نوبت به مطرح کردن سوال مردی رسید که مشغول نگاه کردن به گوشی تلفن همراه خود بود. در این زمان سندرز به شوخی گفت: فک کنم به دردسر افتادم - و تا حدودی هم صحیح بود.

هنگامی که به این مرد یک میکروفون داده شد تا سؤالی را بپرسد او شروع به طرفداری از دونالد ترامپ کرد و سندرز را هدف انتقادات خود قرار داد.

او که پیشتر از حامیان دموکرات‌ها و شخص سندرز بود در اظهارات خود ضمن اعلام حمایت از ترامپ گفت: من یک لیبرال هستم. در ویتنام بوده و دیده ام که سوسیالیست‌ها چه کاری‌هایی کرده اند. آن‌ها زندگی افراد زیادی را نابود کرده اند. ترامپ سوسیالیست نیست.

این مرد در حالی به انتقادات خود از سندرز ادامه داد که جمعیت حاضر در آنجا شروع به هو کردن او کردند.

سندرز که از اظهارات مرد ناراحت بود منتظر شد تا او سخنانش را به پایان برساند، اما تداوم توهین‌های مرد علیه دموکرات‌ها باعث شد سندرز به میان کلام او بیاید و هر دوی آن‌ها با فریاد سعی در تحمیل نظرات خود داشته باشند. در نهایت با حضور نیرو‌های امنیتی، این مرد از محل سخنرانی بیرون برده شد.

نتایج نظرسنجی اخیر دانشگاه «کوئینیپیاک» نشان می‌دهد سطح حمایت از برنی سندرز، سناتور ورمونت، به ۱۳ درصد رسیده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار