قلع و قمع سازه‌های غیرمجاز در گرگان/تخریب ۱۴ بنای غیرمجاز و آزاد شدن ۲۰۰۰ مترمربع زمین کشاورزی

نماینده دادستان استان گلستان گفت: ۱۴ بنای غیرمجاز در روستاهای شهرستان گرگان تخریب شد.

خوش دامن نماینده دادستان استان گلستان در خصوص تخریب بناهای غیرمجاز در گرگان به خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،گفت:  ۱۴ بنای غیرمجاز در روستاهای شهرستان گرگان تخریب شد که این خانه های غیرمجاز در زمین های کشاورزی و باغی روستاهای نومل، باغ گلبن، نصرآباد و ولیک آباد ساخته شده بود که پس از قطعی شدن حکم قلع و قمع این بناها در دادگاه، امروز (یکشنبه) با حضور قاضی شعبه سوم اجرای احکام کیفری دادسرای گرگان، این احکام اجرا شد تا اراضی کشاورزی از تعدی در امان بماند.
 
او  با بیان اینکه  این سازه‌ها با تغییر غیرقانونی اراضی در زمین‌های کشاورزی ساخته شده بود؛ افزود:با اجرای این احکام، دو هزار مترمربع زمین آزاد شد.
 
نماینده دادستان استان گلستان همچنین به فنس کشی و دیوارکشی های غیرقانونی هم اشاره کرد و گفت: تبصره دو ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی و باغی به جهاد کشاورزی و امور اراضی این اختیار را داده است تا بدون حکم قضایی و تنها با حضور نماینده دادستان، فنس کشی ها و دیوارکشی های غیرمجاز زمین های کشاورزی را بردارند.
 
خوش دامن با بیان اینکه  در اجرای احکام قلع و قمع بناهای غیرمجاز در زمین های کشاورزی، باغی و منابع طبیعی ، به هیچ عنوان تردید نمی کنیم، به مردم توصیه کرد که پیش از ساخت و ساز، مجوزهای موردنیاز را دریافت کنند و از ساخت در زمین های کشاورزی و باغی خودداری کنند.
 
انتهای پیام / ن
 
 
برچسب ها: دادگستری ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.