اخبارحوادث بیست و چهارم آذرماه ۹۸؛

توقیف انبار میلیاردی پارچه قاچاق در اصفهان / کشف شامپوهای تریاکی در"خورو بیابانک

مهم‌ترین حوادث امروز بیست و چهارم آذرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اصفهان ، مهم‌ترین حوادث امروز بیست و چهارم آذرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

توقیف انبار میلیاردی پارچه قاچاق در اصفهان

سرهنگ "غلامرضا براتی"فرمانده انتظامی شهرستان برخوار اظهار داشت: ماموران انتظامی بخش "حبیب آباد" مطلع شدند افرادی، کارگاه تولید پارچه را به محل دپو و توزیع پارچه‌های قاچاق تبدیل کرده اند که برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

اوافزود: پس از هماهنگی‌های لازم یک گروه از ماموران به محل اعزام شدند که مالکان کارگاه متوجه حضور ماموران شدند و پس از بستن درب‌های ورودی کارگاه اقدام به آتش زدن پارچه‌ها کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: ماموران با عوامل آتش نشانی هماهنگ شدند و آتش سوزی توسط آتش نشانان مهار شد که در مجموع ۱۲۷ طاقه پارچه سالم و ۲۰۰ طاقه پارچه سوخته کشف شد.

سرهنگ براتی با اشاره به اینکه مالکان کارگاه مدارک گمرکی را ارائه نداد بیان داشت: ارزش پارچه‌های کشف شده توسط کارشناسان ۳ میلیارد ریال اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار با اشاره به اینکه در این رابطه ۸ قاچاقچی نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند بیان داشت: هر گونه فعالیت در خصوص ورود و توزیع کالای قاچاق زمینه رکود اقتصادی و تورم را در کشور فراهم می‌کند که از عموم شهروندان تقاضا می‌شود اخبار مربوطه را در اسرع وقت از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
 

کشف شامپوهای تریاکی در"خورو بیابانک

سرهنگ "نعمت خیلی" فرمانده انتظامی شهرستان خور و بیابانک اظهار داشت: ماموران ایست و بازرسی شهید "رشیدی" فرماندهی انتظامی شهرستان خور و بیابانک حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودروی سواری پراید که از مرز‌های جنوب شرقی کشور به سمت استان‌های شمالی در حرکت بود مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

او افزود: پس از متوقف شدن خودرو ماموران طی هماهنگی با مقام قضائی آن را مورد بازرسی قرار دادند که در نتیجه این عملیات مقدار ۱۳ کیلو و ۵۰۰ گرم ماده مخدر تریاک که در داخل ۹۰ عدد بطری کوچک شامپو تعبیه شده و در زیر صندلی خودرو جاسازی شده بودند کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خور و بیابانک از دستگیری یک مرد و زن و تحویل آن‌ها به مراجع قضائی خبر داد و گفت: سوداگران مرگ با جاسازی‌های حرفه‌ای اقدام به انتقال و قاچاق مواد مخدر می‌کنند، اما تا کنون هوشمندی بالای نیرو‌های انتظامی آنان را در عملی کردن نقشه‌های خود ناکام گذاشته است.
 

کشف ۲۰ فقره جیب بری از بانوان در اصفهان

سرهنگ "حسین ترکیان" سرپرست آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: در پی اعلام شکایت چندین شهروند خانم مبنی بر اینکه به شیوه جیب بری از آنان سرقت شده، بررسی موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام یک سری کار‌های تخصصی موفق شدند یک خانم جیب بر را در این رابطه شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم دستگیر کنند.

این مقام انتظامی بیان داشت: خانم دستگیر شده در بازجوئی‌های پلیس به ۲۰ فقره سرقت به شیوه جیب بری درمنطقه جنوبی شهر اصفهان اعتراف کرد.

سرپرست آگاهی استان اصفهان با اشاره به تحویل متهمه به مراجع قضائی اظهار داشت: این فرد در مراکز شلوغ مانند فروشگاه‌ها، کنار عابر بانک ها، مترو و ایستگاه‌های اتوبوس، افراد را شناسایی و در یک فرصت مناسب از آنان سرقت می‌کرد که به بانوان محترم توصیه می‌شود از همراه داشتن اسناد مهم و وجوه نقد خودداری کنند، در مراکز شلوغ کیف خود را در سمت راست به گونه‌ای بگیرند که در دید آن‌ها باشد و در صورت برخورد و مشاهده این افراد در فرصت مناسب مشخصات ظاهری سارق را به پلیس اطلاع دهند.
 

دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر در عملیات پلیس " کاشان

سرهنگ "علی قربانی سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان " کاشان، با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی طی کنترل خودرو‌های ورودی به یک دستگاه خودروی کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

این مقام انتظام در ادامه از کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای داخل بار خودرو جاسازی شده بود خبر داد و گفت: متهم این مقدار مواد را از مرز‌های شرقی کشور بارگیری و قصد انتقال آن به مرکز کشور را داشت که با هوشیاری ماموران در انجام نقشه خود ناکام ماند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان " کاشان " در پایان با بیان اینکه قاچاقچی دستگیر شده پس از تشکیل پرونده تحویل مقام قضائی شد، افزود: برخورد با عاملان و توزیع کنندگان مواد مخدر بطور ویژه در دستور کار عوامل این فرماندهی قرار داشته و با هر گونه عمل مجرمانه بشدت برخورد خواهد شد.

جان باختن جوان ۳۵ ساله در اثر انتشار گاز مونواکسید کربن

رئیس شبکه بهداشت و درمان سمیرم گفت: نشت گاز منوکسید کربن از لوله هواکش بخاری موجب جان باختن این جوان شد.

اصغر صبوحی افزود: این حادثه در اثر افتادن لوله بخاری و نشت گاز منوکسید کربن به داخل اتاق رخ داد.

شهر کمه مرکز بخش پادنا سفلی در فاصله ۷۰ کیلومتری جنوب شرق سمیرم واقع شده است.


انتهای پیام/م

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار