گسترش فرهنگ اسلامی از مهمترین رسالت‌های دانشگاه آزاد است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام گفت: گسترش فرهنگی اسلامی ایرانی یکی از مهمترین و جدی‌ترین رسالت‌های دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه فرهنگی است.

گسترش فرهنگ اسلامی از مهمترین رسالت‌های دانشگاه آزاد است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛  محمد میرزایی حیدری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام گفت: مدیریت فرهنگی جامعه و دانشگاه باید به سمت فرهنگ مطلوب اسلامی حرکت کند و دانشگاه آزاد اسلامی یکی از بزرگترین و تأثیرگذارترین نهاد‌های علمی و فرهنگی جامعه است و باید این ظرفیت عظیم بیش از پیش در خدمت انقلاب و مردم باشد.

او اظهار کرد : تمام واحد‌ها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام باید ضمن تبیین دستاورد‌های نظام و دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه فرهنگی، ماوایی برای نیرو‌های انقلابی و کار انقلابی در حوزه فرهنگی باشند.

میرزایی حیدری افزود : در دانشگاه آزاد اسلامی با هدایت و حمایت دکتر ولایتی و مدیریت دکتر طهرانچی اقدامات فرهنگی زیربنایی از جمله تدوین و اجرای طرح دستورالعمل آراستگی و شئون رفتاری و فرهنگی و... در حال انجام است که با اجرایی شدن این طرح شاهد ساماندهی وضعیت فرهنگی و ارتقاء آن خواهیم بود که اقدامی به موقع و هوشمندانه است.

او تأکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام با تعامل و همکاری با نهاد‌های انقلابی و به ویژه ائمه جمعه و جماعات استان، حوزه‌های علمیه مرکز استان و شهرستان‌ها و... و به پشتوانه عظیم سخت افزاری و نرم افزاری خود می‌تواند در اعتلای فرهنگی استان و حل مشکلات و معضلات فرهنگی نقش آفرین باشد.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.