کلهر: برای پیشرفت در فوتبال باید مربیان خود را برای آموزش به خارج از کشور اعزام کنیم

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: برای اینکه بتوانیم مربیان خوبی در فوتبال ایران داشته باشیم باید مربیان خود را به خارج از کشور اعزام کنیم.

محمود کلهر کارشناس فوتبال کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: فوتبال ایران زمانی پیشرفت می‌کند که فدراسیون مدرس‌های خارجی را به ایران بیاورد و با آموزش آن ها دانش مربی‌های ایرانی را بالا ببرد.

او با اشاره به اینکه استعداد‌های بالایی در زمینه ورزش فوتبال و مربیگری در کشورمان وجود دارد، ادامه داد: ما مربی‌های با استعداد و خوبی داریم که البته نیاز است این افراد برای یادگیری بهتر به خارج از ایران بفرستیم تا در کلاس‌های مربیگری پیشرفته شرکت کنند و همچنین فضای باز تری را در فوتبال مشاهده کنند.

کارشناس فوتبال کشورمان با اشاره به نقاط ضعف فوتبال کشورمان ادامه داد:نقاط ضعف فوتبال ایران زیر ساخت‌ است که هم در تیم ملی و هم در فوتبال کشورمان در این زمینه دچار مشکل هستیم. باشگاه‌های بزرگ ما باید دارای آکادمی‌های بسیار پیشرفته باشند، آکادمی‌هایی که خودشان بازیکن تولید کنند و باید برای تیم ملی پشتوانه سازی کنیم که هر پستی حداقل دارای ۵ بازیکن تراز اول باشد که دچار کمبود بازیکن نشویم. این مشکل ریشه‌ای در فوتبال ما وجود دارد که فکر می کنیم با یک قهرمانی فکر می‌کنیم همه چیز درست می‌شود، ولی مشکل زیر ساخت‌های ما است.

کارشناس فوتبال کشورمان در پایان افزود: اگر ورزشگاه‌ها را مقداری درست کنند و امکانات خوبی در اختیار بازیکنان قرار بگیرد و به زیرساخت ها توجه شود آینده فوتبال خوبی خواهیم داشت.


بیشتر بخوانید: نظرات کارشناسان فوتبال درباره رفتن ویلموتس


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار