بوفه ‎های مدارس مواد خوراکی را از مراکز معتبر تامین کنند

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: با توجه به بخشنامه ابلاغی به تمامی مدارس، عرضه مواد خوراکی مجاز در بوفه‌های مدارس باید از مراکز معتبر تامین شود.

بوفه‎های مدارس مواد خوراکی را از مراکز معتبر تامین کنند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ اسفندیار رستم زاد مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام  با اشاره به وجود قرص در برخی کیک‌ها اظهار داشت: برای حفظ سلامت دانش آموزان بخشنامه فوری به تمامی مدارس ابلاغ شده که مواد خوراکی که در مدارس توزیع می‌شود از اماکن معتبر و همراه با مهر و فاکتور فروشنده تهیه کنند.

او افزود: همچنین به مدیران و مربیان بهداشت نیز تاکید شده است نظارت لازم در این خصوص را داشته و هرگونه مورد مشکوک را به این سازمان اطلاع دهند.

به گفته مدیر کل آموزش و پرورش ایلام، به تمامی مدارس استان ابلاغ شده که اطلاع رسانی و آگاهی لازم را به دانش آموزان داشته و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک آنرا به اولیا مدرسه یا خانواده‌ها اطلاع بدهند.

رستم زاد با تاکید بر اینکه اولیا مدارس در صورت مشاهده کیک‌های آلوده آنرا به حراست این اداره کل اطلاع دهند، افزود: تاکنون هیچ گونه موردی از این کیک‌ها در مدارس استان ایلام گزارش نشده است.

در روز‌های پایانی هفته گذشته، تصاویری از وجود قرص و کپسول در کیک‌های خوراکی تولید برخی کارخانجات ایرانی در استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان در فضای مجازی منتشر شد که بررسی‌های صورت گرفته توسط نهاد‌های مسوول، واقعی بودن این گزارش‌ها را تایید کرد.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.