خوخانلار باری دیگر در زنجان به روی صحنه می‌رود

نمایش خوخانلار در فضایی سرشار از نشاط و خنده از بیست و سوم آذر ماه ۹۸ در زنجان اجرا می‌شود.

خوخانلار باری دیگر در زنجان به روی صحنه می‌رودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، نمایش خوخانلار با موضوع آیین‌های سنتی استان زنجان از بیست و سوم آذر ماه ۹۸ به مدت چهارده روز در تالار هنر فرهنگسرای امام خمینی (ره) اجرا خواهد شد.

این نمایش به نویسندگی علیرضا فریدراد و به کارگردانی گروهی با حضور کمدین های مطرح استان، در ساعت ۱۸ عصر تاریخ‌های اعلام شده، به روی صحنه خواهد رفت.

نمایش خوخانلار نمایشی طنز، فولکور و شاد بر پایه قصه‌ها و ادبیات شفاهی آذربایجان و به زبان آذری است که نویسنده نمایش با بهره‌گیری از قوه تخیل خود این نمایشنامه را بر اساس آیین‌های سنتی زنجان به رشته تحریر درآورده است.
 
در نمایش خوخانلار مشهود ابراهیم‌خانی، محمدولی فروتن، رضا جنتی، جلال نوری، علیرضا فریدراد، علیرضا رضایی، علی عباسی، زهره مسلمیون، مینا عبادی، لیلا قلندری، فائزه حریری، علی مهاجری، محمدحسین محمدی، غزاله پشم‌فروش، غزاله محبی، عسل رفیعی، غزل ارومی، یلدا گیلک، سحر مرادی، دریا مرادی، مبینا فیروزی و یلدا قرجلو ایفای نقش می‌کنند.

این نمایش با همکاری حوزه هنری استان زنجان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان و انجمن هنر‌های نمایشی زنجان توسط گروه تئاتر پوپک به سرپرستی حمیدرضا قزلباش از ۲۳ آذر ماه لغایت ۷ دی ماه ۹۸ ساعت ۱۸ در تالار هنر فرهنگسرای امام خمینی (ره) پذیرای عموم علاقه‌مندان خواهد بود.

در این نمایش  کچل که عاشق دختر خان است در پی آزادی او از دست خوخان‌ها که او را ربوده‌اند و به وادی خود برده‌اند و کچل برای نجات اون به وادی خوخان‌ها می‌رود...
 
انتهای پیام/ن
برچسب ها: تئاتر ، وزارت ارشاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۷ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
عااااالی