مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی خبر داد؛

ساخت ۷۶۸ قطعه تولید داخلی در حوزه بندری و دریایی/ صرفه جویی ۶۱ میلیارد تومانی در حوزه دریایی و بندری

راستاد گفت: در راستای حمایت از تولید کنندگان داخلی ۷۶۸ قطعه مهم در حوزه دریایی و بندری توسط تولید کنندگان داخلی ساخته شده است

ساخت ۷۶۸ قطعه تولید داخلی در حوزه بندری و دریایی/ صرفه جویثی ۶۱ میلیارد تومانی در حوزه دریایی و بندریبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد راستاد در حاشیه چهارمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نمایشگاه دریایی امسال در مجاورت نمایشگاه حمل و نقل و لجستیک برگزار شده است، گفت: این نمایشگاه مورد استقبال بسیاری از شرکت‌های فعال دریایی قرار گرفته و ظرفیت‌های بسیار زیادی را در حوزه خدمات دریایی و بندری ارائه می‌کند.

مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اینکه بیش از ۵ هزار کیلومتر طول سواحل کشور است گفت: میزان ظرفیت‌های دریایی ما به ۲۴۰ میلون تن افزایش یافته و ما با اتکا به توان داخلی توانسته‌ایم صرفه جویی‌های زیادی را کسب کنیم.

راستاد اظهار کرد: رویکری که امسال دنبال می‌کنیم استفاده از توان و نیرو‌های تخصصی داخلی است و ما سعی کرده‌ایم حمایت‌های لازم را از تولید کنندگان داخلی در این حوزه داشته باشیم.

او یاد‌آور شد: ۷۶۸ قطعه تا کنون از مهم‌ترین نیاز‌های سازمان بنادر و دریانوردی را توانسته‌ایم با حمایت از تولید کنندگان داخلی تولید کنیم و این امر زمینه ساز صرفه جویی ۶۱ میلیارد تومانی در حوزه خدمات دریایی و بندری شده است.

مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی افزود: در گذشته بسیاری از تولیدات مورد نیاز در حوزه دریایی و بندری با توسط سازنندگان خارجی تامین می‌شد، اما ما با حمایت از تولید کنندگان داخلی و توجه به سازندگان به این صرفه جویی مهم در حوزه دریایی و بندری رسیده‌ایم.

راستاد یادآور شد: حمایت از تولیدات داخلی در دستور کار تمامی دستگاه‌ها قرار گرفته و سازمان بنادر هم در راستای حمایت از تولید کنندگان به این موضوع توجه کرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار