استراماچونی: امیدوارم دوباره مربی استقلال شوم

سرمربی مستعفی تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوارم مربی این تیم با هواداران فوق‌العاده اش باشم که به خاطر من به خیابان‌ها آمدند.

استراماچونی: امیدوارم دوباره مربی استقلال باشمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آندره آ استراماچونی سرمربی مستعفی تیم فوتبال استقلال تهران در گفت‌وگویی با کوریردلوسرا درباره آخرین وضعیت حضورش در ایران صحبت هایی را مطرح کرده و ابراز امیدواری داشته تا دوباره هدایت آبی پوشان را عهده دار شود.

استراماچونی درباره اینکه هواداران به خاطر او مقابل باشگاه استقلال تجمع کردند گفت: من حتی در خواب و خیال هیجان‌انگیزم چنین چیزی را باور نداشتم. وقتی پیشنهاد استقلال به دستم رسید، ابتدا فکر کردم ایران کجاست. امیدوارم مربی این تیم با هواداران فوق‌العاده اش باشم.

او درباره اینکه چگونه پیشنهاد استقال از ایران را پذیرفته بیان کرد: ریا کار نیستم و واقعیت این است که تصمیمم را زمانی گرفتم که متوجه شدم در ایتالیا دیگر برایم جایی نیست. این پیشنهاد را به همسرم گفتم. او همیشه کارهای مرا زیر نظر دارد. همیشه از همسرم تشکر می کنم، به او گفتم حجاب به او می آید.

استراماچونی درباره حواشی اخیر رخ داده برای او در استقلال گفت: متاسفانه یکسری پرداخت‌های نامنظم وجود داشت. من از تاخیر در پرداخت حرف نمی‌زنم، بلکه درباره شکل پرداخت حرف دارم. این مساله از ابتدا برای مدیریت باشگاه مشخص بود و مسلم است مشکلاتی وجود داشت و از این جهت امکان ادامه کار را فراهم نمی‌کرد.


بیشتر بخوانید: یک بام و دو هوا در صحبت‌های ناظمی/ وزارت ورزش ظرف ۲ ساعت پست فتح الله زاده در استقلال را از او پس گرفت!


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.