ریزش سقف دبستان روستایی در دزفول/ مسئولیت آموزش و پرورش تنها در حد آماده سازی یک کانکس

رئیس شورای اسلامی روستای بلادیه دزفول از ریزش سقف دبستان فجر روستای بلادیه واقع در بخش چغامیش این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمدعلی قبادی رئیس شورای اسلامی روستای بلادیه دزفول گفت: سقف مدرسه این روستا هنگام بارندگی در شب و زمانی که دانش‌آموزان در مدرسه نبودند، ریزش کرد.

او با بیان اینکه دبستان فجر از مدارس فرسوده منطقه است، بیان داشت: احتمال تلفات دادن درصورت ریزش سقف در روز بسیار بالا بود.

قبادی تصریح کرد: با وجود وضعیت نامناسب این مدرسه و احتمال ریزش دیوار‌های جانبی و سقف کلاس دیگر، همچنان دانش‌آموزان در حال تحصیل در این مدرسه هستند.

رئیس شورای روستای بلادیه دزفول با تاکید بر لزوم بازسازی هرچه سریعتر این مدرسه ادامه داد: احتمال فرو ریختن سقف می‌رفت لذا پیش از این اتفاق وسایل داخل مدرسه از جمله میز و نیمکت‌ها تخلیه شدند.

این مقام مسئول افزود: حدود ۲ سال قبل موضوع فرسوده بودن مدرسه را به آموزش و پرورش اعلام کردیم، اما متاسفانه هنوز اقدامی برای تخریب و نوسازی این مدرسه صورت نگرفته است.

ریزش سقف دبستان روستایی در دزفول/ مسئولیت آموزش و پرورش تنها در حد آماده سازی یک کانکس

محمد علی قبادی با بیان اینکه  حدود ۹۴ دانش‌آموز ابتدایی دختر و پسر در دبستان فجر روستای بلادیه مشغول تحصیل هستند،گفت: آموزش و پرورش یک کانکس نیز به ما تحویل داده اما وضعیت آن بسیار نامناسب است.

شهرستان دزفول از شهرستان‌های برتر کشور در زمینه فعالیت خیران مدرسه‌ساز است که انتظار می‌رود با مدیریت آموزش و پرورش و استفاده از ظرفیت خیران در اسرع وقت مدرسه فجر روستای بلادیه تخریب و بازسازی شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.