فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر:

حسن رفتار در برخورد با مردم از اولویت‌های پلیس است

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر گفت: حسن رفتار در برخورد با مردم از اولویت‌های کاری پلیس در جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.

حسن رفتار در برخورد با مردم از اولویت‌های پلیس است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛  سرهنگ علی جمالوندی فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر گفت: حسن رفتار در برخورد با مردم از اولویت‌های کاری پلیس در جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود و برخورد حکیمانه و رفتار مودبانه با مردم سرلوحه کار پلیس است.

او ادامه داد: اگر خدمتی که به مردم ارائه می‌دهیم توام با اخلاص باشد، کار ما با ارزش و مفید خواهد شد و مشارکت و همکاری جامعه با پلیس نیز به سهم خود افزایش می‌یابد.

جمالوندی اظهار کرد: انقلاب اسلامی یک نعمت الهی است که به مردم ایران عطا شد و از دستاورد‌های  آن می‌توان به پلیس متدین و اخلاق مدار در جامعه اشاره کرد.

او پلیس  را نیرویی ارزشی و مومن دانست و مطرح کرد: یکی از الزامات فعالیت‌های پلیس ، اخلاص عمل است و موفقیت در ماموریت‌ها تنها زمانی حاصل می‌شود که کار را برای رضای الهی انجام دهیم.

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر، تربیت دینی را زمینه ساز انسجام، اتحاد ، همدلی و آرامش در جامعه دانست و ادامه داد: افتخار کارکنان ناجا این است که سرباز ولایت فقیه بوده و در سایه ولایت ، حافظ نظام و ارزش‌های اسلامی و امنیت جامعه هستند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.