مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قم مطرح کرد؛

بهره مندی حدود ۶۸ درصد مردم قم از سبد معیشتی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قم گفت:حدود ۶۸ درصد قشر یارانه بگیر استان از طرح حمایت معیشتی بهره مند شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،مصطفی کاویانی،مدیرکل تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی قم روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت:‌ حدود ۶۸ درصد مردم(یارانه بگیر) استان که شامل ۲۲۸ هزار و ۴۹۹ خانوار می‌شوند،‌ سبد معیشتی خود را دریافت کردند.

او افزود: همچنین در قم ۳۳۵ هزار و ۸۲۳ خانوار که شامل ۷۲۷ هزار و ۵۳۳ تن می‌شود یارانه ماهیانه دریافت می‌کنند.

کاویانی ادامه داد: زمینه پاسخگویی به سوالات شهروندان در خصوص سبد معیشتی در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به‌صورت حضوری و غیرحضوری از طریق سایت این اداره کل فراهم است.

مدیرکل تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی قم بیان کرد: افرادی که یارانه دریافت نمی‌کنند و سبد معیشتی نیز دریافت نکردند می‌توانند برای پیگیری درخواست خود از ابتدای دی‌ماه به مراکز پلیس +۱۰ مراجعه کنند.

سبد معیشتی، مبلغی است که از سوی دولت از ۵۵ هزار تومان برای خانوار‌های یک‌نفره تا ۲۰۵ هزار تومان برای خانوار‌های پنج نفره و بیشتر پس از ساماندهی قیمت بنزین تعیین‌شده است.

کاویانی در بخش دیگری از سخنان خود به روند نزولی نرخ بیکاری استان طی سال‌های اخیر اشاره کرد و گفت: با سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته و ایجاد ۱۴هزار فرصت شغلی جدید در استان، توانستیم در قم تثبیت اشتغال داشته باشیم.

او اظهار کرد: در بحث مسائل مرتبط با حوزه کارگری و تعاونی‌های استان نیز شاهد کاهش مشکلات و ارتقای جایگاه استان در این بخش‌ها هستیم.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار