پرداخت ۳۹ درصدی اعتبارات مصوب اشتغالزایی در استان کرمانشاه

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از پرداخت ۳۹ درصدی اعتبارات مصوب اشتغالزایی در این استان خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه درباره آخرین آمار تسهیلات اشتغالزایی در استان کرمانشاه، گفت : مجموع اعتبارات مصوب اشتغالزایی در استان به دو هزار و ۶۴۲ میلیارد و ۹۰۴ میلیون تومان رسیده که از این میزان بیش از یک هزار و ۴۲۱ میلیارد و ۸۱۶ میلیون تومان پرداخت شده است.

او گفت : از مجموع اعتبارات مصوب شده اشتغالزایی یک هزار و ۲۴ میلیارد و ۸۷۷ میلیون تومان پرداخت شده است.

این مسئول گفت: ۳۹ درصد اعتبارات مصوب شده و ۷۲ درصد اعتبارات تخصیص یافته تسهیلات اشتغال در استان کرمانشاه پرداخت شده است.

عزیزی گفت: از محل تسهیلات کمک‌های فنی و اعتباری بیش از ۸۴ میلیارد و ۶۰۴ میلیون تومان مصوب شده که بیش از ۸۰ میلیارد و ۷۴۶ میلیون تومان تخصیص و بیش از ۳۶ میلیارد و ۴۷۲ میلیون تومان پرداخت شده است.

او گفت: همچنین از محل بند ب تبصره ۱۶ دستگاه‌های اجرایی ۱۸۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار تصویب شده که ۱۱۷ میلیارد و ۹۱۰ میلیون اختصاص و ۶۲ میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: از محل تسهیلات روستایی و عشایری دستگاه‌های حمایتی ۱۴۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان مصوب شده که ۱۴۳ میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان تخصیص و بیش از ۱۰۳ میلیارد و ۴۳۵ هزار تومان پرداخت شده است.

این مسئول گفت: همچنین از محل تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری ۳۴۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان مصوب شده که همه این مبلغ تخصیص یافته و تاکنون بیش از ۳۱۸ میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

او افزود: از ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبارات مصوب مناطق زلزله زده همگی تخصیص یافته و بیش از ۴۵۱ میلیارد و ۲۹۵ میلیون تومان پرداخت شده است.

عزیزی گفت: یک هزار و ۲۴۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از محل بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۹۷ و ۹۸ مصوب شده که ۱۰۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان تخصیص و ۳۱ میلیارد و ۲۱۳ میلیون تومان پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: از محل تسهیلات مشاغل خانگی ۳۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان مصوب شده که ۲۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تخصیص و ۲۱ میلیارد و ۶۹۰ میلیون تومان پرداخت شده است .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار