ریزش سقف مدرسه‌ای در دزفول + عکس و جوابیه آموزش پرورش

آموزش و پرورش استان خوزستان با صدور اطلاعیه‌ای، ریزش سقف مدرسه‌ای در دزفول را تکذیب و اعلام کرد عکس منتشرشده مربوط به انبار مدرسه است.

به گزارش حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی خبری در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه سقف مدرسه روستای بلادیه دزفول در استان خوزستان با حدود ۱۰۰ دانش‌آموز به دلیل فرسودگی بیش از حد شب گذشته فرو ریخت و رئیس شورای روستا از وقوع فاجعه برای دانش‌آموزان‌ ابراز نگرانی کرده است.
مدرسه
 
اما پس از ساعاتی از انتشار این خبر در فضای مجازی، آموزش و پرورش استان خوزستان با صدور اطلاعیه‌ای این ماجرا را تکذیب و اعلام کرد عکس فوق مربوط به انبار مدرسه است.
 
روابط‌ عمومی آموزش و پرورش دزفول در این باره اظهار داشت: دبستان فجر بلادیه در منطقه چغامیش شهرستان دزفول بالغ بر ۸۵ دانش آموز ابتدایی را تحت پوشش خدمات آموزشی خود قرار داده است.

این آموزشگاه در سال ۱۳۵۰ تاسیس شده است. به دلیل فرسودگی بنا آموزش و پرورش اقدام به ساخت ۳ کلاس جدید در محوطه این آموزشگاه می‌کند. بخش قدیمی و فرسوده این آموزشگاه مدت‌هاست بلااستفاده است و هیچگونه دانش آموزی در آن حضور فیزیکی ندارد.

روز شنبه ۲۳ آذرماه ۹۸ سقف یکی از کلاس های فرسوده که بلااستفاده است به دلیل قدیمی و تخریبی بودن بنا ریزش می کند.

در این حادثه به دلیل عدم حضور دانش آموزان در قسمت فرسوده هیچ یک از دانش آموزان آسیب ندیدند.
 
بر اساس هماهنگی های انجام شده با اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و همچنین خیرین مدرسه ساز به زودی روند ساخت یک فضای آموزشی ۵ کلاسه جدید در محل این مدرسه آغاز خواهد شد. بر اساس برآوردهای صورت گرفته نیز تا مهرماه ۹۹ این فضای آموزشی افتتاح و بهره برداری خواهد رسید.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار