کوربین مسئولیت شکست سنگین حزب کارگر را پذیرفت

جرمی کوربین، رهبر حزب کارگر انگلیس طی نامه‌ای سرگشاده از شکست سنگین حزبش ابراز تاسف کرد و گفت مسئولیت این باخت را می‌پذیرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از اسکای نیوز، جرمی کوربین، رهبر حزب کارگر انگلیس طی نامه‌ای سرگشاده، مسئولیت سنگین‌ترین شکست حزب کارگر از تاریخ ۱۹۳۵ تا بحال را برعهده گرفته و این را هم گفته که از این شکست متاسف است.

وی در عین حال تاکید کرد شعار‌های او بسیار مردمی بوده و اینکه نیاز مردم انگلیس برای تغییرات عمده با به روی کار آمدن مجدد حزب محافظه کار محقق نخواهد شد.

وی در این نامه تاکید کرد: «من افتخار می‌کنم که در مورد ریاضت اقتصادی، نابرابری و وضعیت اضطراری آب و هوا در مناظره‌ها موفقیت‌های چشم گیری بدست آوردیم».

کوربین در ادامه خاطر نشان کرد: «شکی نیست که سیاست‌های ما محبوب است، از مالکیت عمومی راه آهن تا یک برنامه عظیم خانه‌سازی و افزایش دستمزد‌ها برای میلیون‌ها نفر. سؤال این است که چگونه می‌توانیم در آینده موفق شویم و شکست فعلی را جبران کنیم؟»

بوریس جانسون، رهبر حزب محافظه کار موفق شد در انتخابات پارلمان انگلیس بیشترین کرسی ها را کسب کند و وعده خود برای برگزیت (خروج انگلیس از اتحادیه اروپا) را به پیش ببرد. کوربین از جمله کسانی بود که خواستار برگزاری همه‌پرسی مجدد بر سر خروج انگلیس از اتحادیه اروپا بود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار