مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان:

نیروگاه رامین اهواز نمونه بارزی از یک مجموعه مسئولیت پذیر در شرایط بحران است

مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان، نیروگاه رامین اهواز را نمونه بارزی از یک مجموعه مسئولیت پذیر در شرایط بحران دانست.

کیامرث حاجی زاده سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری و مدیر کل مدیریت بحران استان خوزستان در بازدید از نیروگاه رامین اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: نیروگاه رامین، نمونه بارزی از یک مجموعه مسئولیت پذیر در شرایط بحران است.

او نقش افزود: نیروگاه رامین اهواز در تقویت زیرساخت‌ها و تامین آسایش مردم به ویژه در شرایط بحران را مهم و اثرگذار دانست و افزود: از این مجموعه به پاس تولید پایدار انرژی برق در ایام گرم سال و همچنین مشارکت در بحران‌های اخیر استان تقدیر می‌شود.

حاجی زاده تصریح کرد: استان خوزستان طی سال‌های اخیر با چالش‌ها و بحران‌های متعددی همراه بود که اگر تعامل و همکاری دستگاه‌های استان و کشور و همچنین همراهی و صبوری مردم نبود از این بحران‌ها به سلامت عبور نمی‌کردیم.

این مقام مسئول ادامه داد: بحران ریزگرد‌ها و اختلالات شبکه برق و همچنین سیل فروردین سال جاری یکی از پر چالش‌ترین موضوعات استان طی سال‌های اخیر بود که نقش نیروگاه رامین به عنوان محور توسعه استان در کنترل و کاهش اثرات بحران‌ها حیاتی بود.

مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان تامین آب مقطر مورد نیاز به منظور شستشو مقره‌ها و تجهیزات شبکه برق که بر اثر پدیده ریزگرد‌ها دچار چالش شده بود را از اقدامات شاخص و به موقع نیروگاه رامین در کنترل و کاهش اثرات این بحران عنوان نمود.

کیامرث حاجی زاده مشارکت نیروگاه رامین اهواز در احداث و تقویت سیل بند‌های شهر‌ها و مناطق حاشیه رودخانه کارون، امدادرسانی به مناطق سیل زده، تامین امکانات لجستیکی، اسکان امدادگران و پشتیبانی از موکب‌های مستقر در استان را مورد تقدیر خود قرار داد و این نیروگاه را نمونه بارزی از یک مجموعه مسئولیت پذیر در شرایط بحران دانست.

او در جلسه‌ای که با حضور عبدالله ابول پور مدیرعامل شرکت ملی گاز خوزستان و محمد نظری زنگنه مدیر سازمان محیط زیست شهرستان باوی و همچنین علی رابعی معاونت بهره برداری سد‌های خوزستان درم حل سالن اجتماعات نیروگاه رامین برگزار شد رفع مشکلات تأمین گاز مورد نیاز واحد‌های نیروگاه رامین و تقویت تعامل نیروگاه رامین با سازمان محیط زیست و رفع چالش‌های مرتبط با منابع انسانی را مورد بررسی قرار داد و بر تقویت پیگیری‌ها و اهتمام مجموعه استانداری در این خصوص تاکید نمود.

حاجی زاده در بازدید از قسمت‌های مختلف نیروگاه با طرح پرسش‌های کارکنان بویژه موضوع روند اجرای مزایای ۲۵ درصدی مناطق جنگی و همچنین نحوه محاسبه مالیات بر حقوق مواجهه شد که او پس از استماع این سوالات اظهار داشت برای تحقق این مطالبات قانونی از ظرفیت استانداری خوزستان استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.