فرماندار ویژه شهرستان میانه خبر داد؛

انجام ارزیابی برای تکمیل امکانات و رفع نواقص

فرماندار ویژه شهرستان میانه گفت: در مناطق روستایی بنا بر نیاز‌ها ارزیابی‌های دقیق جهت تکمیل امکانات و رفع نواقص انجام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، مشایخی معاون استاندار آذربایجان‌شرقی و فرماندار ویژه شهرستان میانه در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان میانه از اغاز ارزیابی خسارت زلزله ۱۷ آبان در مناطق شهری خبرداد.

مشایخی با بیان اینکه با تامین امنیت و ارائه خدمات بهینه تا برگشت وضعیت زندگی مردم مناطق زلزله زده به روال عادی، در کنار مردم هستیم، بر لزوم استمرار کنترل نظم و امنیت در مناطق زلزله زده تاکید کرد.

او گفت: در مناطق روستایی بنا بر نیاز‌ها ارزیابی‌های دقیق جهت تکمیل امکانات و رفع نواقص جزئی در اتاقک‌ها و محل نگهداری احشام انجام شده است.

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: با تاکید بر اینکه دستگاه‌های مربوطه باید با هماهنگی ستاد مدیریت بحران برنامه‌های تنظیمی خود را انجام دهند از ادارات خدمات رسان خواست تا از هر گونه قطعی انشعابات جلوگیری کرده و ایمنی لازم در محل‌های اسکان موقت مردم و احشام را فراهم کنند.

مشایخی اعزام تیم‌های پزشکی و کارشناسان سلامت روان به صورت دوره‌ای برای معاینات بالینی و سلامت روان افراد را ضروری خواند و افزود: اقدامات لازم از سوی کارشناسان سلامت روان بومی بنا بر آشنایی آن‌ها با نیاز افراد منطقه جلوی هرگونه سوء استفاده را خواهد گرفت.

مشایخی تامین حمام و سرویس‌های بهداشتی را از مهمترین نیاز‌های مناطق زلزله زده عنوان کرد و افزود: با کمک خیرین بر تامین این نیاز‌ها تلاش داریم که با پیش بینی‌های لازم در حال تامین است ...

فرماندار ویژه میانه هماهنگی و وحدت رویه در انجام تمامی اقدامات و توزیع کمک‌های مردمی و خیرین با محوریت ستاد بحران شهرستان برای توزیع عادلانه و مناسب در مناطق زلزله زده را خواستار شد.

زلزله ۱۷ آبان آذربایجان شرقی به مرکزیت ترک میانه موجب جان باختن ۵ نفر و آسیب ۵ هزار واحد مسکونی در شهرستان‌های میانه و سراب شد و در حال حاضر در حدود ۱۲ هزار نفر در وضعیت اسکان موقت زندگی می‌کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار