ترافیک ۶۰۰ کیلومتری در فرانسه + تصاویر

در پی اعتصاب در بخش حمل و نقل عمومی فرانسه، در استان «ایل دو فرانس» این کشور ترافیک ۶۰۰ کیلومتری ایجاد شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان،  خبرگزاری فرانسه در توییتی نوشت: پایگاه اطلاع‌رسانی جاده‌ای «سیتادَن» روز دوشنبه از بوجود آمدن ترافیک بیش از ۶۰۰ کیلومتری در استان ایل دو فرانس (با مرکزیت پاریس در شمال فرانسه) در پی اعتصاب در بخش حمل و نقل عمومی این کشور خبر داد.

اعتصاب در فرانسه

اعتصاب بخش حمل و نقل عمومی در فرانسه مشکلات بسیاری را برای مردم این کشور بوجود آورده است.

روزنامه لوپاریزین نیز در توییتی نوشت: حمل و نقل عمومی روز دوشنبه در پاریس به شدت مختل خواهد شد، ۸ خط مترو بسته می‌شود و در مورد قطار‌های رو زمینی که به حومه می‌روند در خط «ا» نیمی از قطار‌ها و در خط «ب» یک سوم قطار‌ها فقط در ساعات شلوغ کار خواهند کرد.

اعتصاب بخش حمل و نقل فرانسه

تقریبا یک سال پیش در ۱۷ نوامبر ۲۰۱۸ بزرگترین جنبش اعتراضی اخیر در تاریخ فرانسه با حضور بیش از ۲۸۰ هزار نفر در خیابان‌های پاریس شکل گرفت و به تدریج راهپیمایی‌هایی اعتراضی به سراسر این کشور گسترش یافت که بسیاری از آن‌ها در آغاز منجر به درگیری‌های شدید با پلیس شد. بطوری که بیش از ۱۴ هزار مصدوم از این اعتراضات گزارش شده است. از آن زمان تاکنون، بی‌وقفه هر شنبه معترضان در خیابان‌ها تجمع می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Romania
ناشناس
۱۳:۰۱ ۲۵ آذر ۱۳۹۸
این عکسی که گذاشتید، ۲۰۰ متر ترافیک را هم نشون نمی‌ده! پس زیادی شلوغش نکنید!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۲۵ آذر ۱۳۹۸
برای اینکه مرتب داخل خطوط ایستادن،نه اعصاب کسی خورد میشه و نه تصادف خوب نگاه کنید موتر سوار لاین خودشونن نه ویراژ نه هوای آلوده اینو لطفا به این نخبگان رانندگی تهران نشون بدین که هی تک تک سرنشین میگن تک سرنشین میگن ولی باید اصولی رانندگی کرد.
آخرین اخبار