لزوم رفع معضلات و مشکلات حوزه ورزش در بستان

بخشدار بستان بر شناسایی مشکلات و معضلات حوزه ورزش در این بخش تاکید کرد.

احمد هاشمی زاده بخشدار بستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به تشکیل جلسه بررسی معضلات و مشکلات ورزش بخش بستان با حضور سالم زاده معاونت فنی مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان اشاره کرد و گفت: نقش ورزش در سلامتی جامعه کاملا واضح و شفاف است و قابل چشم پوشی نیست.

او افزود: در ادامه این جلسه از مسولان مربوطه خواسته شد توجه ویژه به ورزش بستان داشته باشند.

هاشمی زاده تصریح کرد: سالم زاده معاونت فنی و عمرانی اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان با ارائه گزارشی، به تشریح عملکرد اداره ورزش و جوانان و وضعیت ورزش در بستان پرداخت.

بخشدار بستان اظهار داشت: از جمله درخواست‌های مطرح شده در این جلسه از سوی دیگر مسئولان این بخش شامل؛ کمبود امکانات و اعتبار، روشنایی میدان زمین چمن طبیعی، تجهیز و تعمیر سالن‌های ورزش، تکمیل چمن مصنوعی ۲ روستای قدرت آباد و ام الدبس، روشنایی زمین، تکمیل استخر بخش بستان بود.

سالم زاده در سخنانی به بررسی وضعیت و مشکلات ورزش در سطح بخش پرداخت و با اشاره به عملکرد ورزش بستان با وجود کمبود اعتبارات و امکانات، امکانات و درخواست‌های هیئت‌های ورزشی در حد امکان برآورده خواهد شد.

او اظهار کرد: تامین اعتبار به منظور بازسازی سالن‌های ورزشی کاراته و کشتی و تخصیص اعتبار و بازسازی زمین چمن طبیعی شامل؛ جایگاه تماشگران، روشنایی و سنت، آغاز به کار و معرفی پیمانکار استخر تکمیل چمن مصنوعی ۲ روستای ام الدبس و قدرت آباد انجام خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.