هم اندیشی علمی جهان عاری از تروریسم

مسئول انجمن دفاع از قربانیان تروریسم در گلستان گفت: پدیده شوم تروریسم همچون ابزاری در خدمت سلطه گران امنیت و آرامش جامعه انسانی را با خشونتی مستمر مواجه و تحقق صلح واقعی را غیر ممکن کرده است

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،هزار رودی مسئول انجمن دفاع از قربانیان تروریسم در گلستان در نخستین هم اندیشی علمی جهان عاری از تروریسم گفت: از اساسی‌ترین اهداف حملات تروریستی ایجاد رعب و وحشت در میان اقشار مختلف جامعه است، حضور قربانیان ترور و خانواده‌های آنان در عرصه آگاه سازی افکار عمومی در داخل و خارج کشور نقش مهمی در افشای ماهیت واقعی گروه‌های تروریستی دارد که با سوء استفاده از مفاهیم حقوق بشری، اقدامات ضد بشری خود را دنبال می‌کنند.

او با بیان اینکه سمن‌ها در واقع زبان توده مردم هستند که در بسیاری از مواقع موثر‌تر از نهاده‌های دولتی هستند، افزود: دفتر مرکزی انجمن دفاع از قربانیان تروریسم در تهران سال ۸۶ فعالیت خود را آغاز کرده و نخستین یادواره ۲۱۱ شهید ترور استان گلستان سال گذشته با عنوان همایش اسوه‌های صبوری با حضور «ماریا دوتسنکو» نماینده سازمان ملل و همچنین نماینده وزیر امور خارجه همسر شهید علیمحمدی و خانواده‌های شهدا و جانبازان ترور برگزار شد.

هزار رودی یادآور شد: انجمن دفاع از قربانیان تروریسم دارای مقام مشورتی از سازمان ملل است، از اهداف کلی انجمن دفاع از قربانیان تروریسم ترسیم چهره زشت ترور و تروریسم در سطح بین المللی و نشان دادن مظلومیت شهدا، جانبازان ترور و خانواده‌های آنان است.

او گفت: این نشست ها، هم اندیشی‌ها و همایش‌های علمی بیانگر این است که ترور یک پدیده منفور و غیر انسانی است و هیچگاه ملت آگاه و صاحب اندیشه ما از تهدید و ارعاب و واهمه‌ای ندارند.

حجت الاسلام طاهری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان نیز در این نشست گفت: دشمنان ایران اسلامی و تروریست‌ها بیشترین ضربه و آسیب را در ۴۰ سال گذشته به ملت بزرگ ایران وارد کرده اند حتی استکبار جهانی با راه اندازی گروه تروریست داعش به دنبال آن هستند که ننگ تروریست را به گردن کشور‌های اسلامی بیندازند.

او گفت: امروز در برابر جبهه کفر، جبهه مقاومت قرار دارد که با آموزه‌های امام خمینی (رحمه الله علیه) و اندیشه‌های مقام معظم رهبری استکبار جهانی مستاصل شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان با بیان اینکه کسی امروز در کشور وجود ندارد که از جنایات منافقان بی خبر باشد، افزود: نسل جوان باید بداند که انقلاب اسلامی امروز با چه هزینه‌ای به دست ما رسیده است.
 
انتهای پیام/ن
برچسب ها: داعش ، تروریست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.