تردد در محور‌های خوزستان جریان دارد/احتمال ریزش کوه و انسداد مسیرهای کوهستانی

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: در حال حاضر در بیشتر محور‌های استان تردد جریان دارد و مشکل خاصی وجود ندارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ رضا دولتشاهی رئیس پلیس راه خوزستان درخصوص وضعیت جاده‌های استان باتوجه به وقوع باران، برف و مه‌آلودگی گفت: تمامی مسیر‌های مواصلاتی خوزستان باز هستند و تردد بدون هیچ مشکلی در جریان است.

او افزود: در روز‌های اخیر با ۳ پدیده بارندگی، بارش برف و مه‌آلودگی در خوزستان مواجه هستیم. در محور‌های شمال شرق مانند ایذه – دهدز و اندیکا – بازفت، بارش برف و در محور‌های مرکزی، شمالی و جنوبی خوزستان نیز بارش باران و اوایل صبح نیز در اکثر محور‌ها مه‌آلودگی وجود دارد.

سرهنگ دولتشاهی اظهار داشت: همچنین به دلیل مه‌آلودگی به ویژه در اوایل صبح در محور‌های آبادان – ماهشهر و اهواز – ماهشهر، کاهش دید افقی بسیار شدید بود البته اکثر محور‌ها درگیر مه‌آلودگی هستند، اما این پدیده در محور‌ها شدت و ضعف دارد.

او ادامه داد: در محور اندیکا به شهرکرد احتمال ریزش کوه وجود دارد و هر لحظه احتمال انسداد مسیر وجود دارد، بنابراین توصیه می‌شود رانندگان تا حد امکان از این مسیر تردد نکنند. البته بیشترین تردد در این مسیر، تردد‌های محلی است.

رئیس پلیس راه خوزستان تصریح کرد: در حال حاضر در دیگر محور‌های خوزستان مشکل خاصی وجود ندارد و همه محور‌ها باز هستند. گاهی اوایل صبح برخی محور‌ها موقتا مسدود می‌شوند که رانندگان باید قبل از حرکت، وضعیت راه‌ها را بررسی کنند تا دچار مشکل نشوند. همچنین رانندگانی که قصد خروج از استان خوزستان را دارند حتما زنجیر چرخ همراه خود داشته باشند.

سرهنگ رضا دولتشاهی بیان داشت: در چند روز اخیر سعی کردیم بیشتر محدودیت‌ها را برای اتوبوس‌ها اعلام و برای دیگر خودرو‌ها اطلاع‌رسانی کنیم تا با آرامش و سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

او گفت: سرعت مطمئنه مهم‌ترین عامل پیشگیری از حوادث است و رانندگان باید به این موضوع توجه کنند. همچنین در زمان مه‌آلودگی باید قبل از حرکت، سیستم روشنایی خودرو بررسی شود و چراغ‌های خودرو روشن بمانند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار