رشد اعتبارات هزینه‌ای لرستان در لایحه بودجه ۹۹ ، ۱۷ درصد است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان گفت: در قالب لایحه بودجه ۹۹، رقم هزار میلیارد تومان برای لرستان پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان گفت: در قالب لایحه بودجه ۹۹، رقم هزار میلیارد تومان برای لرستان پیش‌بینی شده است.

سمانه حسن پور امروز پنجشنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه لرستان با اشاره به اینکه لایحه بودجه ۹۹ تقدیم مجلس شد که یکسری ویژگی‌های مشخص دارد، اظهار داشت: جمع منابع عمومی و مصارف عمومی این لایحه ۴۸۴ هزار میلیارد است که نسبت به سال ۹۸، ۸ درصد رشد داشته است.

او  با بیان اینکه رویکرد دولت رویکرد کاهش استفاده از درآمد‌های نفتی است، تصریح کرد: اعتبارات عمرانی لایحه بودجه سال ۹۹ بالغ بر ۷۰ هزار میلیارد است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان یادآور شد: همچنین در بخش تملک دارایی نیز ۴۷ هزار میلیارد در کل کشور پیش بینی شده است.

حسن پور با اشاره به اینکه رویکرد بودجه ۹۹ تمرکز بر پروژه‌های نیمه تمام است تا زودتر به بهره برداری برسند، افزود: یکسری حوزه‌ها از جمله راه روستایی و آبرسانی در لایحه ۹۹ مورد توجه قرار گرفته است.

او  خاطرنشان کرد: رشد اعتبارات هزینه‌ای استان نیز در این لایحه، ۱۷ درصد است و در بخش تملک دارایی و سرمایه‌ای ۷ درصد رشد داریم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان گفت: در مجموع در قالب لایحه بودجه ۹۹، رقم هزار میلیارد برای لرستان پیش بینی شده است.

انتهای پیام/ب

سهم هزار میلیاردی لرستان در لایحه بودجه ۹۹

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.