طی ۲۴ ساعت آینده؛

آب از تمامی مناطق آبگرفته خوزستان تخلیه می‌شود

فرمانده سپاه حضرت، ولی عصر (عج) خوزستان از تخلیه آب از تمامی مناطق آبگرفته استان طی ۲۴ ساعت آینده خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار سرتیپ حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با اشاره به آبگرفتگی معابر استان گفت: بخش قابل توجهی از آب‌ها در شهر‌های مختلف استان تخلیه شدند و بقیه نیز تا ۲۴ ساعت آینده تخلیه خواهند شد.

او افزود: یکی از مناطقی که بسیار دچار مشکل شد، شهرستان کارون بود همچنین مناطقی مانند اطراف چهارراه زند در مرکز اهواز، کوی معین زاده، شهرک دانشگاه در اهواز، کیانشهر، کوی حلبی، عین دو و باهنر بخش عمده‌ای از مناطقی بودن که دچار آب گرفتگی شدند.

سردار شاهوار پوربیان داشت: بخش‌هایی که به صورت عمده آب دچار ماندگاری شد و خروج آب به سختی اتفاق می‌افتاد که ما همچنان به رغم اینکه چندین روز از بارندگی گذشته همچنان این ماندگاری در برخی مناطق وجود دارد و تلاش‌های برای تخلیه در حال انجام است.

فرمانده سپاه حضرت، ولی عصر (عج) خوزستان تصریح کرد: سپاه و بسیج با همه توان و امکانات که در اختیار داشت از جمله حضور بسیجیان با امکاناتی که برای نجات مردم، چون در برخی موارد یک متر آب وارد منازل شده بود امداد گری کردند.

این مقام مسئول گفت: در بحث پخت و توزیع غذا استفاده از ظرفیت‌های خیران، شرکت‌ها و نهاد‌هایی که در مناطق امکان کمک داشتند درخواست کمک شد و از ظرفیت‌های خود سپاه نیز برای کمک به ویژه در بخش غذای سالم، بهداشتی، آب معدنی و پمپ‌هایی که در مجموعه بود استفاده شد.

او ادامه داد: اکنون مشکل عمده خساراتی است که به خانه و وسایل مردم وارد شده و باید مانند زمان سیل، تسهیلاتی برای این افراد در نظر گرفته شود و گروه‌های جهادی یکی از ظرفیت‌های ما در این راستا هستند که مخلصانه در خدمت مردم بودند از شب اول در همه امور که احساس می‌کنند تمام قد با امکانات شخصی در حال کمک رسانی هستند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.