عاملان توزیع سیلندر گاز مایع زیر ذره بین نظارتی

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه وبویراحمد گفت: باید عاملان متخلف توزیع سیلندر گاز مایع شناسایی و پروانه‌های فعالیت آنان لغو شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،  در نشستی که به منظور بررسی علت کمبود سیلندر گاز مایع در دادگستری کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد بر تشدید نظارت کار آمد برای جلوگیری از سوءاستفاده‌ها تاکید شد.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه وبویراحمد گفت: در مدت اخیر با وجود تامین گاز مایع مورد نیاز شاهد کمبود سیلندر گاز  هستیم که این مهم ضرورت اعمال ساز و کار‌های نظارتی را دوچندان کرده است.

او افزود: با اعمال نرخ جدید بنزین سوءاستفاده از گاز مایع در نقاط مختلف استان بیشتر شده که باید عاملان متخلف شناسایی و پروانه‌های فعالیت آنان لغو شود.

در این نشست که با حضور نمایندگانی از شرکت پرسی گاز ایران برگزار شد تو جه به نیاز واقعی مردم به ویژه در روستا‌هایی که هنوز از نعمت گاز محرومند مورد تاکید قرار گرفت.

در این نشست افزایش چند برابری نرخ سیلندر علاوه بر کمیاب شدن آن در مراکز توزیع هم برسی و مقرر شد توزیع سیلندر برابر نرخ ۷ هزار و ۸۰۰ تومان انجام شود.

همچنین پایش مبادی ورود و خروج شهر یاسوج برای حمل غیر قانونی سیلندر گاز مورد تاکید قرار گرفت.

انتهای پیام/غ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.